Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

Vanavanem pahane: lapselapse jaoks mõeldud kingitus maksis kõvasti rohkem, saadeti valesse kohta ja sai tarnimisel kannatada

 (12)
Lisatud e-poe esindaja kommentaar!

DSC06741
Kliendi tellitud kingitus Karupoeg Puhhi e-poestDelfi lugeja foto

"Kuna nägin televiisorist reklaami Karupoeg Puhhi netipoest, siis otsustasin ka oma kogemusest kirjutada," alustab laste mänguasjade e-poest oma lapselapsele kingitust otsinud vanavanem kogumuse kirjeldust. Kingitusega aga läksid juba algusest peale asjad viltu.

"Üldiselt ma Eesti poodidest ei osta midagi, seekord aga mõtlesin vahetuse peale juhul, kui mäng ei tööta. Hopsti tuligi otsinguga ette Karupoeg Puhhi e-poe pakkumine - interaktiine siil 50% allahindlusega ehk 19 eurot sentidega," kirjeldab õnnelik e-poodleja, kes sellist allahindlust nähes tegi ka iseennast kohe kliendiks.

10 minuti pärast otsuse tegemist, et just interaktiivne siil võiks lapselapsele sobida, soovis klient selle ostukorvi panna, kuid hind oli muutunud. Allahindlus kliendile oli ainult 9% täishinnast. Klient võttis müüjatega ühendust ka samal lehel olnud klienditeeninduse akna kaudu, kuid sealt vastust ei tulnud. Jättis neile omapoolsed küsimused ja e-mail ning ostis lapselapsele ikkagi kingituse ära.

"Registreerisin toote postituse Omniva pakiautomaati Pärnu piiril olevasse Maksimarketisse. Kuna elan maapiirkonnas, oli see kõige lähem pakiautomaat. Sain paar päeva hiljem aga sõnumi DPD pickupist, Pärnu linnas sees olevast automaadist. Ma ei kasuta seda kohta kunagi ja ei saanud ka eksitusega seda teha," oli klient hämmingus. Pärast picupi sõnumit, et pakk ootab teda hoopis linnas sees, sai klient päev hiljem Karupoeg Puhhilt sõnumi, et pakk on teel.

Loe veel

Seotud lood:

"Kirjutasin siis uuesti e-poodi, et mis siis on - teel või juba automaadis? Seda vastust ootan siiani," kirjeldab klient, kes sai lõpuks siiski oma mullikilesse pakitud karbi kätte. Mängu ümbris oli kliendi sõnul aga deformeerunud ja nurgad maas, kulunud. "Ma pean ausalt ütlema, et ma sellise välimusega toodet ei ostaks ka 50% allahindlusega. Jah, jätaks asja nii, aga see on kingituseks mõeldud," on vanavanem pahane.

Liya Alanurm Karupoeg Puhh OÜst sõnab, et kahetsusväärsel kombel jäi kliendi kiri e-poe töötajal märkamata. "Kliendi tellimusega on läinud pea kõik valesti, mis minna saab. On meie töötajate viga, et kirja ei märgatud ja kliendi küsimustele ei vastatud. Võime muidugi otsida vabandusi, et oli e-poes e-esmaspäeva kampaania ja järgnevateks päevadeks tohutult palju tellimusi, aga see pole mingi õigustus ja nii lihtsalt ei tohi juhtuda," tunnistab e-poe esindaja nendepoolset süüd.

Alanurme sõnul võtab veidi rohkem aega, et välja selgitada, kuidas tarneaadress muutus. Kuidas tarneaadress muutus, selle väljaselgitamine võtab pisut rohkem aega. Tavaliselt on Karupoeg Puhhi e-poes registreerunud kasutajale 10% soodustus täishinnaga toodetele.
13.11 oli e-poes käimas kampaania, mille käigus oli paljusid tooteid võimalik väga heade hindadega soetada. "14.11 hommikupoolikul, käis meie süsteem e-poe hinnad üle ja hinnad muutusid tavapäraseks. Ilmselt sattus klient just selles ajavahemikus ka ostu sooritama. Süsteem paneb ostukorvi toote just sellel hetkel kehtiva hinnaga," selgitab e-poe esindaja, miks hinnasoodustus võis 10 minutiga muutuda.

"Hetkel võime öelda, et antud kliendiga on ühendust võetud ja lahenduses kokku lepitud. Koolitame jätkuvalt oma töötajaid, viime läbi uuendusi ja loodame jõuda selleni, et eksimusi ei teki. Iga klient on meie jaoks tähtis," sõnab Alanurm Delfile.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

RAHVA HÄÄLE TOP

Viimased uudised