Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

Tünga saanud klient: GoAdventure tegi meie puhkuse 2 päeva lühemaks!

 (32)

Püramiid, Egiptus
Foto on illustratiivneFoto: Lefteris Pitarakis, AP

Delfile kirjutas reisifirma GoAdventure pettunud klient, kellele teatati 2 nädalat enne Egiptuse puhkusereisi algust, et reis algab päev hiljem, ning 2 päeva enne reisi algust, et reis lõpeb päev varem. Reisifirma tegevjuht vabandab.

"Minuga juhtus nii, et broneerides Egiptuse reisi umbes kuu aega tagasi pidi meie väljumine olema laupäeval, 27. oktoobril kell 3 öösel.

Kaks nädalat enne reisi teatati, et aega on muudetud ja lend väljub hoopis 27. oktoobril kell 23.45 ning saabumine on esmaspäeva varahommikul kell 5, seega hotelli jõuaks me umbes kell 7 hommikul, mis pole enam kuidagi ööde arv, mis paketis esialgu lubatud sai. Pakett siis 8 päeva ja 7 ööd.

Seejärel paiskas firma samad reisid palju odavamalt müüki. Konkreetse hotelli puhul oli hinnavahe meie ostetuga 102 eurot. Selle asemel et võlaõigusseaduse järgi hiljem kaotatud päeva eest kahjunõue esitada, õnnestus meil vahetada see kaotatud päev kallima, viietärnihotelli vastu (kuigi see oli lõpuks müügis odavamalt kui meie esialgne kolmetärni hotell, aga see selleks), lubadusega, et me nõuet hiljem ei esita. Olime rahul.

Kaks päeva enne reisi teatati aga, et ka tagasilennu aeg on muutunud ning me lahkume lubatud pühapäeva õhtu kell 20:00 asemel juba öösel kell 4! Seega kaotame nüüd veel ühe päeva, mis pole küll kuidagi enam normaalne.

Seotud lood:

Täiesti lubamatu, kuidas üks nii suur firma kuu aja jooksul ei suuda oma asju paika saada ja tekitab sellega tohutu jandi ja segaduse plaanides, võttes inimestelt ära 2 ööd ja 2 päeva ning väites, et nemad ei saa midagi teha!" kirjutas lugeja.

Reisifirma selgitab ja vabandab:

"Toimunud lennukava muudatus on tingitud vedajapoolsest lennugraafiku muudatusest. Kõiki kliente on otse või reiside vahendajate kaudu vastavast muudatusest informeeritud. Reisikorraldaja hüvitab klientidele omalt poolt kõik lennugraafiku muudatusega tekkinud ebamugavused, pakkudes erinevaid hüvitamise võimalusi, samuti reisilepingust taganemist. Reisikorraldajal on äärmiselt kahju lennuaja muudatuse pärast. Reisikorraldaja vabandab veelkord kõikide ebamugavuste pärast!" kõlas GoAdventure'i tegevjuhi Marina Moksi kommentaar.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare