Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 10
29.04.2018 10:56
Kuidas te aru ei saa? Tõnu on ju Keskerakondlane.
29.04.2018 10:57
mida siin siis targutada? Kohtusse ja 100% on nii , et jääb maksuvõlglane süüdi.
    Näita vanemaid (28) Laadin kommentaare...
    30.04.2018 09:46
    to:keegi
    Kurb ongi see, et Kapakohile kaheksa korteriga ühistu jääb igal juhul linnavurlele all. Inimesed toimetavad parima tahtmisega oma oskuste piires. Kõik teised on remondifondiga nõus, Trubetski jaoks pole hõre sein ja läbilaskev katus probleem. MUIDUGI leiab pealinna keskpärase advokaadi abil mingi juriidilise nüansi, mis muudab koosoleku protokolli tühiseks ning lõpuks esitab oma nõude nime avalikustamise eest.
    30.04.2018 11:28
    Ainuüksi laulu Ma Armastan Ameerikat eest oleks pidanud Tõnn saama eluaegse maksuvabastuse. Ja vähemalt ministrikoha!
    30.04.2018 21:23
    -Inimesed toimetavad parima tahtmisega oma oskuste piires._
    keegi: Eestis olid juba 19. saj lõpuaastatel inimesed kirjaoskajad ja mõistsid seadusi.
Kommentaar eemaldatud
    29.04.2018 11:13
    on küllap paljudes korteriühistutes, kus korralikel arvemaksjatel tuleb nonde "lillekeste" eest nii kütte-, vee- kui remondimaksed TÄHTajaliselt tasuda.
    Et nemad saaksid iluleda ja lahedad sägad olla.
    Üldjuhul on sellised küll "kultuuritoojate" hulgast, kel "vsjoo naaše!".
29.04.2018 10:59
Trubetskoi elab parteilasena.
Eesti mees.
29.04.2018 10:59
Köik arved on ebaseaduslikud.
29.04.2018 11:00
See on väga Keskerakondlase moodi ju tõesti- jagame ümber, ärastame,võtame teistelt ära ,jne
29.04.2018 11:00
Kust sa seda raha võtab? Korteri sebis ilmselt siis kui ediku kesiklasse sisse astus ja omale helget tulevikku ette ennustas. Sa aga sealt potkut ja ka korteriga seotud kulutused paistavad ülejõu käivat. Aga sedasi kohalikke majaelanikke pole ilus nöökida, ei ole! Vut vut vut sinna ja asjad klaariks kui tõsiseltvõetav mees tahad olla.
29.04.2018 11:01
... peaks tonyle meelde tuletama, kuidas selliseid probleeme lahendati, ei tohiks ju nii vana olla, et ise ei mäleta...
29.04.2018 11:02
Elan kui lilleke rohus ja enda elu korraldada on enda kohus. Tänapäeval on neid rahakiipitsejaid liiga palju, et võlgadega mängida
29.04.2018 11:02
Korteriühistule lihtne kohtulugu. Tehakse otsus kü kasuks. Kui ei maksa, siis kohtutäitur peale. Kü saab võlad kätte ja Trubetsky maksab ka kohtu- ja täiturikulud. Kü poolt veidike initsiatiivi.
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    29.04.2018 12:43
    Ostsin sellise võlgadega korteri 15 a tagasi. Korteriühistu oli maksnud mingi kolm aastat, küte, remondfifond, jms. Kuna sees ei elatud, siis vee ja elektriarveid ei olnud. Tookord oli vist kolm aastat see aeg, nüüd peaks kiiremini käima. Korteri hinnaks kujunes võlg pluss asjaajamisega seotud kulud, sain veidi odavamaltki kui turuhind oli. Käisime ühistu esimehega notari juures, mulle oli tavaline ostu-müügi tehing.
    Praegu ei tuleks kõne allagi, et keegi teiste arvel elaks. Eriti täisjõus mees, häbenegu!
    29.04.2018 17:21
    Korteri väärtus on kuskil heal juhul 1000 eurot
    29.04.2018 19:12
    To:mats_ Ei ole lihtne kohtulugu.Ei ole kaugeltki nii lihtne nagu siin kribatakse.
    Meil oli ka 1 t@i... 2 aastat sabadega läks- aga lõpuks sai sundmüük ja asjad jonksu..täpselt nööri mööda ajasime asju.
29.04.2018 11:02
Trubetski võiks oma korteri mõnele naabrile välja üürida 0 tasu eest ja üürnik maksaks kõige eest, mida kulutab. Praegu on ilmselt juba hilja, sest majarahvas on vihane ega taha talle kuidagi vastu tulla.
    Näita vanemaid (14) Laadin kommentaare...
    29.04.2018 12:09
    Mõisakülas? Seal maksavad inimesed peale, et keegi nende tühjas korteris elaks ja seda kütaks.
    29.04.2018 12:45
    su loogika lonkab. suures korteris näiteks võib olla remondifond 100 eur ja kui sa arvad, et paned lihtsalt üürihinnale, mille niikuinii oled ju kruvinud sinnamaale, kui palju loodad saada, otsa veel 100 eur ja siis tuleb ju ikkagi maksta üürijal ka tavakommunaalid, siis arvad, et keegi soovib üürida nii kallilt? ju on samaväärseid kortereid ju siis 100 eur odavamalt? nutikam muidugi teebki lepingu, kui tahab seda korterit üürida ja maksab see 100 iga kuu, aga pärast annab kohtusse, et oled liigkasu võtnud ja nõuab tagasi, kena summa ju aastagagi. lisaks, kui sa pole veel deklareerinud oma üüritulu, saad selle nätaka ka veel :D
    29.04.2018 17:18
    aga pärast annab kohtusse, et oled liigkasu võtnud
    keegi: Poes küsitakse kah liigselt kõrgeid hindu, mine anna kohtusse. Mnjah, nõukaaeg on läbi. Nüüd üüri hind ja remondi fond on erinevad asjad. Paned üürihinna kõrgemaks (n-ö remondifondi võrra) ja ollakse nõus maksma siis ongi lugu korras. Kui küsid üürile lisaks veel remondifondi siis võid küll kohtus midagi protsessida. Liigkasu aga kõrgema üürihinna pärast ei saa sa kohtus vaidlustada.
29.04.2018 11:02
müü see korter maha siis?!
Kommentaar eemaldatud
    29.04.2018 11:25
    Pigem probleem anarhismis, kus riigi seadused ei maksa midagi.
    29.04.2018 11:39
    arusaamatu, mis ajas tolle trebutskoi senna mõisakülla seda korterit omandama, või pärandas vanatädi poisile, kes nüüd vanamees. tallinna kraade harilikult kaugemale kui tartu elamist ei tunnista?
29.04.2018 11:03
Hea tüüp ikka. Arved on isetehtud, neid ma ei maksa. Kuidas need arved peaks siis tekkina? Ikka keegi teeb neid. Ja kui ma sees ei ela, ei pea ma remondifondi maksma. Aga korterit ära ka ei myy, äkki läheb kunagi vaja. Aga teie ylejäänud tehke maja oma rahadega kõik korda. Mina ju maksma ei pea, sees ei ela :) Punkarite eluloogika.
Kommentaar eemaldatud
29.04.2018 11:07
Asdf
29.04.2018 11:07
Venemeelne kommunist elab kommunismis ja seal ei pea millegi eest maksma.
29.04.2018 11:08
Pahandame siin ilmaasjata. Võib-olla on mehekese vaimne tervis kehvavõitu ja ta ei saa enam päris aru, mis maailmas toimub....
29.04.2018 11:09
Mida siin üldse vaielda? Seadus on ühene ning kui omanik ei taha vabatahtlikult kohustusi täita, siis on mõistlik pöörduda tõendavate võlgade osas kohtusse. Meil on siiski 21. sajand, see ei ole keeruline. Kui ühistu esinaine pole dokumentatsiooni esitamisel pädev, tuleb küsida abi! Seda ju ometi saab??
Millest ma aru aga ei saa, on see, et milleks Delfi? Mida sellest saab? Oma energia tuleks hoopis kohtutee ettevõtmisse suunata, saaks ehk probleemi lahendatud. Vajadusel saab ka sealtpoolt algatada vara sundmüügi, kui omanik sellega vabatahtlikult nõus pole.
    29.04.2018 13:45
    Kas ka seadus ka õige on me ei tea. Seda saab siis teada kui asi euroopa kohtus ära käib.
    29.04.2018 15:37
    Aga kui seda dokumentatsiooni õieti polegi? Töömeesteks võeti mustalt naaberküla mehed, kel pole ka nõutud kvalifikatsiooni. Ehitusmaterjalid kuskilt "althõlma"tuttavate vahendusel... Nagu maal asjad käivad.
29.04.2018 11:09
Las kohalikud leiavad sinna kellegi julge illegaalselt sisse elama, kütmise eest. Las siis artist hakaku oma omandiõigust taga ajama.
1 2 ... 10
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega