Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
12.04.2018 14:30
Tasuta saab transporti siis kui modifitseerida mootorit sedasi ,et diisli ja bensiini asemel hakkab neelama vett. Veest lahutab vesiniku ja selle juhib karburaatorisse jne
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    12.04.2018 15:16
    Ühe gaasiseadmeid pakkuva firma lehelt võib lugeda:

    Ükskõik kui suured või väikesed on Teie läbisõidud, kasutades praeguste kütusehindade juures autokütusena gaasi säästate kuni 40% rahast, mis kuluks Teil bensiini ostmiseks!

    Räägin Sulle oma kogemusest. Minu sõiduvahendiks on 3.8 V6 mootoriga Pontiac. Paagitäis kütust maksis heade hindade ajal ca 85 EUR ja keskmiselt 95 EUR. Sama vahemaa läbimiseks gaasiga kulub mul IV põlvkonna gaasiseadmega umbes 50 EUR.
    IV põlvkonna gaasiseadmega
    12.04.2018 15:55
    Ühe gaasiseadmeid pakkuva firma lehelt võib lugeda:

    Ükskõik kui suured või väikesed on Teie läbisõidud, kasutades praeguste kütusehindade juures autokütusena gaasi säästate kuni 40% rahast, mis kuluks Teil bensiini ostmiseks!

    Räägin Sulle oma kogemusest. Minu sõiduvahendiks on 3.8 V6 mootoriga Pontiac. Paagitäis kütust maksis heade hindade ajal ca 85 EUR ja keskmiselt 95 EUR. Sama vahemaa läbimiseks gaasiga kulub mul IV põlvkonna gaasiseadmega umbes 50 EUR.
    12.04.2018 16:35
    Aga V põlvkonna gaasiseadmega kui palju hoiab kokku ?
    Ühe gaasiseadmeid pakkuva firma lehelt võib lugeda:

    Ükskõik kui suured või väikesed on Teie läbisõidud, kasutades praeguste kütusehindade juures autokütusena gaasi säästate kuni 40% rahast, mis kuluks Teil bensiini ostmiseks!

    Räägin Sulle oma kogemusest. Minu sõiduvahendiks on 3.8 V6 mootoriga Pontiac. Paagitäis kütust maksis heade hindade ajal ca 85 EUR ja keskmiselt 95 EUR. Sama vahemaa läbimiseks gaasiga kulub mul IV põlvkonna gaasiseadmega umbes 50 EUR.
12.04.2018 14:37
Tasuta transporti saab vee abil. Teatavasti kosmose raketid lendavad kosmosesse veemootorite abil.Kuna hea tervise tagamiseks tuleb elada looduse keskel siis selleks aitab kaasa oma auto moderniseerimine :
Japsid toodavad kolme erinevat marki veemootoriga autosid,ning rekkaid.
Veest eraldatakse vesinik,vesinik mootoris muutub uuesti veeks.
Sedasi vesi ei kao kusagile.
Vett reostavad naftasaadused.

Auto,traktori,rekka,tsikli paaki vala vett aga mitte diislit ega bensiini :
h tt p://w ww.daily mail.co. uk/news/article-3 169716/Motorcycle-r uns-water-polluted-river-tra vel-310-m iles-single-litre.h tml

Traktori paaki valavad vett aga mitte diislit :

h tt p s://vk.c om/video 65507 66_16966 4491?og=1
Brasiilias,USA-s,Venemaal ja mujal on populaarne oma kodugaraazis paigaldada autole jupid millede abil auto mootor hakkab töötama vesiniku abil s.o. paaki valad vett !!!?! ja mitte bensiini ega diislit :
h t t p: / /elektritsaab tasuta.blo gsp ot.c o.u k/2018/02/b ensiini-ja-diisli- asemel-valad-p aaki.h t m l?m=1

Venemaal toodetakse neid vidinaid mille abil
teie auto hakkab neelama vett ja enam mitte bensiini voi diislit :
h t t p: / / m. s t i n s. b i z /au to/

Guru jutt on siin :
h tt p s://m.yout ube.co m/w atch?v=Ee rFbgs2V20
    12.04.2018 15:21
    Gaasiga saab tasuta transporti.
    Ühe gaasiseadmeid pakkuva firma lehelt võib lugeda:

    Ükskõik kui suured või väikesed on Teie läbisõidud, kasutades praeguste kütusehindade juures autokütusena gaasi säästate kuni 40% rahast, mis kuluks Teil bensiini ostmiseks!

    Räägin Sulle oma kogemusest. Minu sõiduvahendiks on 3.8 V6 mootoriga Pontiac. Paagitäis kütust maksis heade hindade ajal ca 85 EUR ja keskmiselt 95 EUR. Sama vahemaa läbimiseks gaasiga kulub mul IV põlvkonna gaasiseadmega umbes 50 EUR.
    12.04.2018 15:48
    h tt ps://pohjarannik.e e/kohus-ei-voimaldanud-mul-tott-raakid a/
    IV põlvkonna gaasiseadmega
    12.04.2018 15:57
    Aga viienda ja kuuenda omaga ?
    Ühe gaasiseadmeid pakkuva firma lehelt võib lugeda:

    Ükskõik kui suured või väikesed on Teie läbisõidud, kasutades praeguste kütusehindade juures autokütusena gaasi säästate kuni 40% rahast, mis kuluks Teil bensiini ostmiseks!

    Räägin Sulle oma kogemusest. Minu sõiduvahendiks on 3.8 V6 mootoriga Pontiac. Paagitäis kütust maksis heade hindade ajal ca 85 EUR ja keskmiselt 95 EUR. Sama vahemaa läbimiseks gaasiga kulub mul IV põlvkonna gaasiseadmega umbes 50 EUR.
12.04.2018 14:37
Nii saab mistahes elualal pakkuda midagi tasuta. Selleks võib olla ka aluspesu. Keegi saab taas 33 mootorratast ja hummerid. Rahvas on ka rahul, nii nagu Venemaal on rahvas presidendiga rahul.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    12.04.2018 14:54
    Kuid miks on Tallinnas pileti hind nii kallis. Isegi lapsele mitu eurot!!
    12.04.2018 14:56
    @vastus
    Tallinnas on nii, et sa kas annad või võtad altkäemaksu. Kuid kui sa ei anna ega võta, siis maksad sa kõik kinni. Nii lihtne ongi.
    12.04.2018 15:23
    Tasuta transport :
    Ühe gaasiseadmeid pakkuva firma lehelt võib lugeda:

    Ükskõik kui suured või väikesed on Teie läbisõidud, kasutades praeguste kütusehindade juures autokütusena gaasi säästate kuni 40% rahast, mis kuluks Teil bensiini ostmiseks!

    Räägin Sulle oma kogemusest. Minu sõiduvahendiks on 3.8 V6 mootoriga Pontiac. Paagitäis kütust maksis heade hindade ajal ca 85 EUR ja keskmiselt 95 EUR. Sama vahemaa läbimiseks gaasiga kulub mul IV põlvkonna gaasiseadmega umbes 50 EUR.
12.04.2018 14:38
Las maarahvas sõidab enne tasuta ühistranspordiga, siis võib sõitjatelt küsida, kas nad on tasuta bussisõiduga rahul.

Praegu kisendavad refitrollid, kui paha on tasuta sõita, aga te lollikesed võite ju bussijuhile piletiraha anda, keegi pole vastu.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    12.04.2018 15:05
    Algatuseks oli Savisaare poolt "seletatud" ühistranspordi doteeritud kasutamise kuulutamine tasuta transpordiks sisuliselt väär, kuid loosungina lööv. Teisalt on igasugune ühistransport Eestis riigi või kohaliku omavalitsuse poolt doteeritav, v.a. takso. Seega on tänase võitluse sisu seisneb selles, kas riik valib vedajad ise või asutatakse veel mingid riiklikud või munitsipaal-bussifirmad, või doteerib riik või omavalitsus n.ö. vabal turul oma koha haaranud kommertsbussifirmasid. Maksma peab nii ehk nii. Kadunud A. Aasmäe rääkis juba 15 aastat tagasi, et tegelikult on riigile kasulikum nn. tasuta ühistransport üle kogu riigi, kui doteerida kommertsfirmasid, kes dikteerivad oma tingimused. Siit tuleb nüüd arutelu jätkata, mitte "kaagutada" ümber nn. tasuta transpordi mõiste. Reisijatele on ühel juhul see tõesti kinni makstud, teisel juhul maksab riik kommertsfirmadele ja viimased saavad ka piletimüügi raha.
    12.04.2018 15:09
    did_244464:
    Probleem on selles et kommertsfirmad suudavad oma tegevust iga kell riigist paremini organiseerida eriti kui nad omavahel konkureerivad. Monopol ei toimi kunagi.
    12.04.2018 15:22
    Ei jaga seda seisukohta. Mäletan aega, kui Tallinna linnavalitsus otsustas tänavate korrashoiu teenuse paisata n.ö. turule ja koos sellega lõpetati munitsipaalettevõttena tegutsenud nn. spetsautobaasi tegevus. Kõik ootasid elevusega uut porist hooaega ja talvelibedust, et nautida täiel rinnal "vaba konkurentsi " tulemusena tööle asunud erafirma poolt läikima löödud Tallinna tänavaid. Aga võta näpust, tulid sügis ja talv ja porine kevad ja "teenuse" kvaliteedis polnud toimunud mingisugust muutust, kui just mitte halvemuse suunas. Firma esindaja kutsuti AK-sse aru andma, miks Tallinna tänavad jätkuvalt hoolitsemata on. Erafirma esindaja vaatas julgelt kaamerasse ja ütles, et selle raha eest, mida linn meile maksab, olete veel isegi palju saanud. ja nii ta jäi ja nii ta ongi. On valdkondi, kus erateenus ei ole kasulikum. Ta on küll kasumlikum erafirmadele, mitte aga nendele, kellele kohalik omavalitsus "teenust" sisse ostab. Libedus ja pori ja tolm pole erafirmade poolt maha- jäetuna sugugi meeldivam ja ohutum taluda kui munitsipaalfirma puhul. Viimane võib olla aga odavam.
12.04.2018 14:40
Kas artikli kirjutaja tahab nõuka aega tagasi?
Ma ütlen sulle, et see käib tänapäeval oluliselt üle naba ka välismaa sõprade abile vaatamata.
    12.04.2018 15:47
    Kadri tahab ju jõuga oma SARAPUUDELE kinkida rahva raha aga keegi ei ole talle selleks volitusi andnud. Kuule ohmu selleks et kinkida Sarapuudele meie raha peab tegema RAHVA REFERENDUMI . Astu tagasi või tuleb rahva mäss kui oled seda teinud. Aga suurest hirmust juba hakataksegi Toompea tänavale egitama tõusvaid tee tõkkeid . ARGPÜKSIDEST JOBUD seal toompeal koos riigikoguga.
    14.04.2018 11:27
    on juba praegu sama hästi kui tasuta, sest neid doteerib riik.Paar sõitjat ei too mingit tulu, kui bussijuht piletit ei anna, siis saab kohvi raha.
12.04.2018 14:40
Aga miks peab tasuta olema? Ei pea!. Tähtis on et buss tuleks ja viiks kuhu vaja. Ei soovi muude maksudega vargaid ülal pidada.
    12.04.2018 14:45
    "Tasuta" transport võimaldab maksumaksjal oma maksuraha eest teenust saada. Kui veel piletiraha juurde küsida, siis on ju veel rohkem raha mida valitud seltskond laristada tahab saada.
12.04.2018 14:42
kaua võib jahuda selle tasuta sõidu ümber?
buss ei ole isiklik sõiduvahend ja seda pole ta ei enne ega pärast olnud.

paljudele on sellest suur rahaline kokkuhoid ja võimalus pääseda kodukohast liikuma.

selle mõne miljoni pärast lüüakse nüüd sellist lamenti.
tegelikult reformi erakond kardab hoopis midagi muud ja see on...teate isegi.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    12.04.2018 14:55
    Kui paljudel reaalselt takistab bussipileti hind kodust liikuma pääsemist? Äkki suunaks siis selle abiraha otse neile, kõik võidaksid.
    12.04.2018 15:55
    Tule mõistusele see raha kingitakse ju Sarapuudele aga mina kui maksumaksja ei ole sellega nõus et minu rahaga laamendab mingi Kadri
    Kui tahetakse midagi teha siis tuleks hoopis vanurid ja puudega inimesed ning koolilapsed vabastada pileti ostust aga mitte jõuga kinkida raha ATKO jobudest Sarapuudele kes juba ammu loevad kodus tulekul olevat raha.
    14.04.2018 11:30
    ka praegu doteeritakse bussisõitu maal riigi eelarvest, sest muidu ei sõidaks maal üldse busse.Nii et ega riik eriti midagi ei kaota, kui loobub piletirahast, mis ei kataks isegi mitte bussijuhi palka.
12.04.2018 14:42
Olen nõus 1.2 eurot pileti eest edasi maksma et ei peaks Kadri Simsoni ees tänulik olema. Minu lapsed maksavad selle oma maksudest kinni.
12.04.2018 14:45
Nägin und kuidas üks saaara puudest pappi maksis talle sobiva otsuse eest.
12.04.2018 14:47
Kui kesikute ebaseaduslik tulu konfiskeerida saaks aastateks rahvas tasuta sõita.
12.04.2018 14:52
Selle rahaga võiks tõesti oopis tehendada maakonna liine... Et pidurdada elu väljasuremist ääre maadel..!!!
Samuti takistada pileti hinna tõusu...
Aga mitte päris tasuta...!!!
....
Ja kui rääkida tasuta ühistrantspordist. Miks siis rongi ja elektrirongi piletid pea igal aastal tõusevad..
See on apsurd ja silmakirjalik..!!!
    12.04.2018 14:56
    Rongi piletid tõsevad sellepärast et Elron on riigi firma. Ja rongid saadud tasuta..!!!
    Samuti ei taha riik võrreldes varasemaga maksta raudtee tasusi, vaid võtab selle raha reisijatelt...
    PALJUD ei sõidagi enam tööle rongiga. Kuna autoga on odavam ja mugavam..
    Ei pea istuma kui kilud karbis...!!!
    12.04.2018 15:24
    Rongipilet tõuseb, sest tallinlased sõidavad tasuta. Mitte kõiki kulusid ei maksa tallinn kinni. Osa tallinlaste tasuta sõit tuleb teiste arvelt ja see tuleks lõpetada
    14.04.2018 11:33
    Tallinna tasuta transpordi maksavadki kinni need, kes Tallinnas ei ela, kuid käivad tallinnas tööl, koolis , arstil , turismireisil jne.Sellepärast toobki Tallinna tasuta bussisõit sisse 20 miljonit aastas.Kust aga võtta turiste ja muid külalisi, kes maksasid kinni maakonnaliinid?
12.04.2018 14:53
ATKO Ehk Arvo (Sarapuu) Tahab Kõike Omale.
12.04.2018 14:57
Tasuta transporti saab siis kui loobuda bensiinist ja diislist.
Kasutada elektrimootoritega transporti mida toidetakse kaabli kaudu nagu trollibusse: traktoreid,rekkaid,autosid-ilma akudeta.
12.04.2018 14:58
Elan maal. Käin igapäev linnas tööl. Pooldan tasuta sõitu. Hoiaksin kuus 60 euri kuukaardipealt juba kokku. Oman autot. Kuid sellega sõidan pigem suvel, käin kalal, rannas jne. Kui enamus bussiga sõidaks siis oleks linnas ka autosid vähem. Oletame bussis 30 kohta ja 30 autot linnapildis vähem.
12.04.2018 15:00
Mina sõidan Tallinn-Loksa liini bussidega tööle ja koju, need on juba praegu valdavalt pilgeni täis, väljaarvatud varahommikul Tallinna poolt tulevad. Ma ei kujuta ette, kui palju lisabusse on veel vaja tasuta sõidu korral liinile juurde organiseerida. Sest vastasel juhul on need praegused bussid juba Loksal nii täis, et rohkem peatusi enne Tallinna pole mõtet tehagi. Absudne idee...
12.04.2018 15:03
Kosmose raketid lendavad veemootorite abil.
Tasuta transporti saab siis kui loobuda bensiinist ja diislist.
Oma autole paigaldad vidinad mis eraldavad veest vesiniku ja suunavad selle garburaatorisse.
12.04.2018 15:13
Müüdid gaasiautode kohta

* Auto haiseb.
Nõukogudeajast on kõigil meeles veel haisvad gaasiautod, mis vajasid erilist hoolt ja tikutulega ligi ei julgenud keegi minna. Nüüdseks on seadmed ja mootorid palju arenenud ning mingit lõhna ei või olla.
Kui siiski tunnete gaasi lõhna, pöörduge lekke tuvastamiseks lähimasse hooldusesse.

* Võimsus kaob.
Tihti arvatakse, et gaasiga sõites on kiirendus oluliselt väiksem. Tegelikkuses pole võimsuskadu paari protsenti reaalselt tunda ja see oleneb ka seadmetest. Tulge proovisõidule ning saate seda ise hinnata.

* Auto on ohtlik.
Paljud inimesed arvavad, et gaasiseade on ohtlik ja nõuab lisaturvalisust. Testid ja arvutused on aga näidanud, et gaasipaak on palju turvalisem kui bensiinipaak, kuna on varustatud ülesurve- ja kiirsulgeklappidega ning valmistatud tugevast terasest.

* Bensiiniga on lõpp.
Levinud on arvamus, et bensiiniga enam sõita ei saagi. Tegelikkuses on gaasiseade tavaline lisaseade nagu konditsioneergi. Pealegi käivitub auto alati bensiini pealt ja mootori soojenedes lülitub automaatselt ümber gaasile.

* Tanklaid on vähe.
Loomulikult ei oska alati bensiini tankimas käinud inimene tähele panna autogaasitanklaid. Hetkel kuuluvad ecom 102 tanklaketti juba 4 tanklat ja üle Eesti on kokku umbes 15 tankimispunkti. Seda on Eesti kohta piisavalt.

* Tankida on keeruline.
Auto paagi täitmine toimub rõhu all ning see on ka ainuke erinevus bensiiniga. Püstoli ühendamine tankimisavaga on lihtne ning sellega saab hakkama ka õrnema soo esindaja.
12.04.2018 15:19
Pooltasuta transporti saab sedasi :
Ühe gaasiseadmeid pakkuva firma lehelt võib lugeda:

Ükskõik kui suured või väikesed on Teie läbisõidud, kasutades praeguste kütusehindade juures autokütusena gaasi säästate kuni 40% rahast, mis kuluks Teil bensiini ostmiseks!

Räägin Sulle oma kogemusest. Minu sõiduvahendiks on 3.8 V6 mootoriga Pontiac. Paagitäis kütust maksis heade hindade ajal ca 85 EUR ja keskmiselt 95 EUR. Sama vahemaa läbimiseks gaasiga kulub mul IV põlvkonna gaasiseadmega umbes 50 EUR.
12.04.2018 15:30
Kui kellelegi ei meeldi tasuta transport, siis võib asja vabatahtlikuks teha ja maksab see, kes tasuta ei taha. Head maksmist!
12.04.2018 15:36
telekas üks vanatädi kilkas, et kui tore, siis hakkab lausa iga päev sõitma
1 2
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega