Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
07.12.2017 11:33
Miks sellel lugejal jätkub kaastunnet ainult poemüüjatele? Kas politseinikud, meditsiinitöötajad, päästeametnikud, valvurid, dispetšerid, taksojuhid jne. ei väärigi kaastunnet?
Ja millise kaubandusketi juhtkonda see lugeja ise kuulub, et ta erinevate lahtiolekuaegade kasumlikkuse-kahjumlikkuse alal nii kompetentne on?
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    07.12.2017 21:28
    Kas kõigil on pered? Seesama Telfi nuttis koos võrdõiguslastega alles hiljuti, et jõulud on raskeim aeg kuna kõik eeldavad, et oled perega koos. Lääne ühiskond töötab üksikuid ja neid on hunnikutes.
    Nii mõnigi tahaks olla rahva seas....miks mitte kassas ka soovida kõigile Häid Jõule!
    08.12.2017 07:52
    Väga paljudes sektorites on pühade ajal inimesed tööl või valves. Alates elektrikutest ja lõpetades IT inimestega. Tundes neile kõigile võrdselt kaasa, teen ettepaneku, et paneme jõuludeks televisiooni, interneti, mobiililevi, elektri tootmise jne kinni. Siis saavad kõik peredega aega veeta!
    08.12.2017 12:10
    Paljud sektorid jõulude ajal töötavad küll ning need on olulise tähtsusega. Samas kui hilisel jõuluõhtul on toidupood kinni, siis see ei ole maailmalõpp. Jääb mõnel üksikul indiviidil hapukoor ostmata, siis ei ole see katastroof. Ise on süüdi, et nii hiljapeale selle ostmise jättis. Enamuses riikides on pühapäeviti üldse valdav osa poode kinni ja teistel tööpäevadel suletakse need ka tunde varem kui meil ja inimesed ei pea seda probleemiks.
07.12.2017 11:53
See ongi eraldi valdkonnana välja toodud ja teemaks võetud. Ma ei loe kuskilt välja, et ülejäänud tööl olijate vastu kaastunne puudub. Kaubandus on valdkond, mis ei pea olema avatud pühade ajal, küll aga ei saa sulgeda politseimaja või meditsiiniasutust. Ma usun, et viimastes on samuti sel ajal kärbitud vahetuse arvelt inimesi ja ollakse valmisolekus kodus vms. Mis kasumit sa näed poes jõuluõhtul kui poodi külastab 3 inimest, kes teevad minimaalse ostu, aga samal ajal tuleb müüjale maksta topelttasu, elekter jm kulud.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    07.12.2017 13:55
    Miks on selles värdjalikus "riigis" nii palju käitumishäiretega lapsi!? Aga sellepärast, et nende EMAD istuvad kassades , kella 8-23-ni ja pärast seda vaaruvad surmväsinult koju magama, mitte ei suhtle oma lastega! "viie rikkaima hulka, viie rikkaima hulka..."
    07.12.2017 21:35
    Käitumishäiretega lapsi on palju sest täiskasvanute jumalstueks on raha, võim jne.. Raamatuid ei loeta, sest loetakse kollast meediat.
    Käbi ei kuku kännust kaugele.
    Vanasti töötati kordi rohkem ja igasugu iharaid oli palju vähem. Rahavõimu ja massimeediat ohtratbtarbides kaob normaalsel inimesel ka mõistus!

    Tööd tehes, ka kassas töötades, ei muutu inimene rumalaks! Nonsens!
    15.12.2017 01:00
    olgem ausad plitseil päästel ja meditsiinil oleks ka vähem tööd kui need inimesed ei saaks enne kaubandusest kätte alkot ja ei lakuks end täis ja ei teek lollusi.
    seega hinnad kõrgemaks ja alkomüüki enne jõule ja aastavahetust ja jaanipäeva nädal aega ei tee-
07.12.2017 12:06
Aga, pühade ajal saab suuremat palka, Mõni inimene nii ainult vee peal püsib. On inimesi keda jõulud ei huvita, pole peret, raha vaja, väga hea seal tööl tiksuda ja rahvast ka pole.
    07.12.2017 13:30
    Ja ntx Maxima vene mammidele on jõulud jumala pohhui nagunii.
    07.12.2017 14:55
    kunagi mul oli kolleeg kes südamest vihkas jõule hoolimata sellest et oli tal nii naine kui väikesed lapsed. kõik pühadevahe valved võttis suurima rõõmuga enda peale. kas oli nii suur hirm külastavate sugulaste ees, suur rahahäda või lihtsalt misantropism koos masendusega, ei teagi - aga laske inimestel endil otsustada, mida nad enda eluga teha tahavad. ei pea koos kolhoosiga samal kellaajal ühes reas pidu panema, kui ei taha.
    07.12.2017 18:37
    Mis see jõuluõhtu siis ikka miskit nii erilist on.Päev ,nagu iga teinegi-pole vahet,kas tööl,,körtsus,kirikus vöi kodus.
07.12.2017 12:10
Esmalt tuleks vastu võtta seadus, et selline inimene nagu artikli autor tohiks poes käia ainult paaritutel kuupäevadel ja ainult tööpäevadel !
07.12.2017 12:39
Keskealised üksikuks jäänud naised (mees maha jätnud, lapsed oma elu peal) käivad just hea meelega pühade ajal tööl, et kurbi mõtteid eemale peletada. Või noored, kellel pole veel oma peret. Samuti on kassades väga palju venelasi, nendel pole ju mingit seost 24.-26. detsembri jõuludega.
    07.12.2017 15:31
    Lapsed võivad tulla ka pühadeks koju ja vanemad külastavad ka oma lapsi ja lapselapsi. Sõltub, kuidas kokku lepitud on. Uskumatu, milline arusaam, et siis oledki kohe üksi kui lapsed oma elu peale lähevad. Lapsed tahavad oma vanavanematega ka koos olla. Sa selle peale ei tulnud? Või need, kellel perekonda veel ei ole, nemad külastavad oma vanemaid pühade ajal. Ja kes oled sina otsustama, kas venelase jaoks tähendab see midagi või mitte?! Seesama venelane on võibolla abielus eestlase või kellegi teisega, kes tähistavad jõule. Milline kitsarinnalisus ja küübilisus ikka.
    07.12.2017 15:32
    Ja kõiki ei ole mees maha jätnud kui sa selle peale ka mõelnud ei ole.
07.12.2017 13:00
Pühad pole veel õieti alanudki kui juba ilmuvad välja need kaasatundjad.Häbi peaks olema,pühade ajal makstakse topelttasu ja nendele tööpäevadele on suur konkurents,ainuke võimalus lisa teenida.Ja minulgi on lapsed suured ja mees surnud,seega töötan pühademeeleolus rõõmuga!Tulge minu kassasse!
07.12.2017 13:01
Kui sa ise sel ajal poes ei käiks, ei näeks sa ka neid õnnetult riiuleid vahtivaid poemüüjaid. Ja kui teised sinusugused ka ei käiks, poleks poeomanikul mingit põhjust seda poodi lahti hoida.
    07.12.2017 14:52
    Millest sa järeldad, et selleks peab ise pühade ajal poes käima, et seda näha. KAs sa arvad, et müüjatel pole suud peas, et rääkida olukorrast, mis valitseb sel ajal poes või mida nad tunnevad. Liaenda silmaringi ja vaata oma ninaeest kaugemale vahelduseks. Samuti on nendel müüjatel lähedased, kes teavad olukorda päris hästi, seega ole parem vait!
07.12.2017 13:02
haiged inimesed kohe teemaalgatajat maha tegema. Minge puhkama soojale maale et oma raevust ja pahameelest lahti saada . Mina olen igati nõus autoriga ,ei pea õigeks et pühade ajal poed on lahti hilisõhtuni. Päästjad ? politseinikud loogiline et sellise ametiga inimesed peavad paraku olemas olema hädaolukordadeka aga no poed . Igalpool välismaal nii ei ole nagu meil siin eestis !
07.12.2017 13:03
puuduvad ametiühingud või on nende mõju 0
07.12.2017 13:05
Teiesuguste küüniliste inimeste najal see jõhker süsteem püsib.
    07.12.2017 14:39
    Kuidas ma küüniline olen?! Appikene, mida iganes, aga sellist iseloomuomadust mul küll ei ole! Küüniline!? Üksikuks jäänud inimesed EI TAHA pühade ajal üksi kodus istuda! Nad teeksid mida iganes, kui võimalus, läheks kas või tööle.
    07.12.2017 14:55
    Millest sa järeldad, et kõik müüjad ja kassapidajad on üksikud, juudid, venelased või mida kõike veel, et nad ei taha olla koos perega? Aga teeme siis nii, et kõik, kes tahavad pühade ajal tööl olla, saavad selleks võimaluse minna ja need, kes tahavad kodus lähedastega olla, saavad siiski vabaks! Miks siis kassapidajate puudus on ja kaadrivoolavus nii suur kaubanduses kui kõik koguaeg tööl olla tahavad pikki päevi?
07.12.2017 13:21
Kõikidel aastatel (8 aastat) olen olnud tööl nii jõuludel kui ka aastavahetusel ja 1.jaanuaril ja mitte vabatahtlikult, keegi peab ju olema. Pood pannakse jõuludel tund varem kinni aga see midagi juurde küll ei anna
07.12.2017 13:33
Aga minule meeldiks kui " murelik lugeja" tegeleks oma asjadega ja ei haletseks neid, kellest ta midagi ei tea. Minule meeldib just pühade ajal olla tööl- saab topelt palka, klente on väha, rabelema ei pea ja mingi nõme jõulmöll on olemata. Kell 22 panen rahulikult kodinad kokku ja lähen koju puhkama ja ei pea kohustuslikus korras sugulasi läbi jooksma, ennast oimetuks õgima ja raha kalli ja mõtetu nänni peale raiskama, et kellegile Jõulurõõmu valmistada.
Nii, et murelik kodanik võiks moka maas hoida ja varam poes ära käia, et mul pühadea aeg mõnusam kassas oleks kurvalt riiuleid vahtida
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    07.12.2017 17:11
    Kui ise seal kassas töötad, peaksid ka teadma, et on inimesi, kes on õnnetud, et peavad tööl olema,kuna ei ole kedagi teist panna lihtsalt. Ja nad ei ole seal mitte ühe päeva, vaid ikka terve jõuluaja.
    07.12.2017 18:39
    Ma ei olegi väitnud, et ei ole selliseid, kes on vastu tahtmist tööl. Muidugi on! Mina lihtsalt than teada anda, et pole vaja niimoodi kõiki sildistada ja ühte patta panna ning haletseda. Mõned on väga hea meelega nõus vabatahtlikult olema. Ja meiesuguseid ei olegi nii vähe.
    08.12.2017 12:56
    Ma isegi tean kedagi, kes jätab oma pere koju, kuna leiab teenimise võimaluse pühade ajal. Sellistel pole vahet, kas on pere või mitte, ronivad ikka tööle. Peaasi, et raha rohkem oleks.
07.12.2017 14:12
Ehk tuleks vastu võtta seadus,et sääraseid artikleid ei tohiks kirjutada,siis oleks kirjutaja rahul,et kõik on seadustatud.
07.12.2017 14:26
No aga kliendid on pühade ajal veidi sõbralikumad ja ajavad isegi törtsu juttu.
07.12.2017 14:58
parem nautige veel viimaseid aastaid kui te seal kassas üldse elusaid inimesi näete.
07.12.2017 15:32
Mis imeasi see jõulude pidamine üldse on? Mingi kaubanduse püha tegelikult. Pealegi on jõuluajal mitu puhkepäeva, oleksin isegi hea meelega neist mõnel päeval tööl, liiga pikad pühad teevad inimese juhmiks ja seedimine jääb seisma, pidevast laua taga istumisest ja hea-parema söömisest. Tuleb ju sugulasi külastada ja meeles pidada, mida talvel pimedaga teha, ikka laua taha ja sööma- jooma. Tegelikult on õnnelikud need inimesed kes saavad sellest jamast ühe päevagi eemal olla. Pigem kadestan kassapidajaid kui et haletsen. Haletsen hoopis teemaalgatajat tema mõttemõlgutuste pärast.
07.12.2017 15:47
Selver, rimi, coop, prisma ootab avasüli uusi töötajaid ja seda koguaeg, eriti neid, kes on nõus pühade ajal töötama. Mis sa ikka kadestad, tee oma unistus teoks ja tee omale varajane jõulukink
07.12.2017 15:55
Ongi selline plaan et kui jään pensionile lähen Selverisse koristajaks, nemad on vist kauemgi pühade ajal tööl kui kassaneiud, või tulevad varem järgmisel hommikul, ei ole veel kursis asjadega.
    07.12.2017 16:21
    Tead kulla inimene, mul on sinust lihtsalt kahju, kuna ilmselgelt ei ole sul mitte kedagi, kes sinust hooliks või kellest sina hooliks, et pühad koos nende armastatud inimestega veeta. Kui sul need inimesed olemas oleksid, siis sa isegi ei mõtleks selle peale, et jõulud kuskil tööl olla, isegi siis mitte kui raha nappus käes on, kuna see ei kaalu seda üles. Pühade ajal olla vabatahtlik soojendab ka rohkem südand kui külmalt see aeg kibestununa mööda saata tööl olles, sest seda see ju tegelikult on- otsid endale tegevust, et mitte mõelda sellele mannetule elule, kus oles üksi jäänud. Mida rohkem töötad ja end tegevuses hoiad, seda vähem on aega sellele mõelda, aga probleem jääb siiski sisse ja mida aeg edasi, seda kibestunumaks muutud ja suuremaks see kasvab kõik. Ehk otsid sa seal tööl hoopis seltsi, kellega koos olla?
07.12.2017 17:30
Kutsun delfit üles tegema uuringut kaubanduses, kus ollakse pühade ajal avatud. Küsige personaalselt kõikide müüjate käest, kes neist oleks nõus töötama pühade ajal ja kui saate igas poes kokku mingi seltskonna terveks jõuluajaks jm pühadeks, kes soovivad rõõmsalt tööl olla, siis ongi probleem lahendatud! On ühed tööl ja teised rõõmsalt kodus! Saate ka vastuse kui palju neid inimesi siis üldse on, kes tahavad jõuluajal ja 1 jaanuar tööl olla, samuti jaanipäev, vabariigi aastapäev.
07.12.2017 18:24
Nii palju kui mina tean õhtul on ülesanne riiuleid täita mitte vahtida, et kirjutaja seal hommikul möirgama ei pane tühja letti ees ja musta põranda pärast.
1 2
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega

RAHVA HÄÄLE TOP

Viimased uudised

VAATA JA KLIKI
debug