NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
05.09.2017 15:09
Ja nii ongi! Kui leiad kuulutusest endale meelepärase töö ja püüad uurida, mis ka palk võiks olla, siis öeldakse, et palgast räägime siis, kui te osutute väljavalituks ja teid töövestlusele kutsutakse. Mingu sinnasamusesse! Ma ei hakka tegema ka omale meelepärast tööd, kui palk osutub vaevu vindumiseks, et töölkäimisest saab igapäevane õudus läbi nõrga tervise ja nälja.
05.09.2017 15:09
Teine levinud trend on see, et enne lepingu sõlmimist eelneb pikk ja veenev jutt sellest, et alustada tuleb oluliselt madalamast palgast kui lubati. Kui oled pereinimene, sul on panga ees kohustusi, trenn jms harjumused ja oled saanud neid endale lubada ja järsku põmaki...
Huvitavad on ka need kuulutused kus soovitakse kolme võõrkeelt, kõrgharidust, pikemat töökogemust konkreetsel alal ja lisaks nn mitte eralaste ülesannetega toimetulekut... palk 1000€/Brutto
05.09.2017 15:15
Asi põhiliselt selles et kuulutuses palganumbri avalikustamisel tahavad olemasolevad töötajad ka vähemalt sama suurt palka
05.09.2017 16:04
....tööandjad võiks mõista et piirid on lahti ja orjanduslik kord on ajalugu....töö eest peab ka tasu saama.....kui ei taha maksta tee ise ?
05.09.2017 16:36
Targutajad siin pole vist kunagi inimesi tööle võtnud. Ei ole päris nii et loeb ainult mis tööandja pakub.Lihtsatel töödel võib-olla küll. Aga kus natuke nutti ka on vaja seal loeb kui väärt on inimene, siis ollakse nõus ka esialgu mõeldust rohkem maksma. Ehk siis teisiti öeldes võib ühel kohal palk sõltuvalt töötajast kõikuda mitmesaja euro võrra. Kas soovitate kuulutusse panna võimaliku madalaima või kõrgeima?
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    05.09.2017 21:12
    To Max. Kuulutusse ei ole ju keelatud märkida palgavahemikku ja juurde lisada et täpne number selgub pärast teatud katseid, vestlusi vms. Hoopis jabur on lohistada inimesi ühest voorust teise ja lõpuks avalikustada palk, millest tööotsija huvitatud pole (loe: palgapäevast palgapäevani virelemist võimaldav). Ehk siis oleks igati asjakohane lõpetada jutt tööjõupuudusest ja rääkida nii nagu asi tegelikult on, ehk siis valdav palgapuudus.
    05.09.2017 22:27
    Kommentaarid siin on stiilis: "teised peavad nii tegema nagu meie arvame sest nii on õige"
    Mis põhjusel tegelikult tegijad teisiti teevad, see ei huvita. Kindlalt on tegemist vandenõuga.
    Kulla inimesed, tehke omale ettevõte ja kuulutage kuidas iganes soovite.
    06.09.2017 02:06
    Mis puutuvad siia pensionisambad ??? Jutt käib ikka makstavast palgast , see mida maha võetakse , see on nagunii teada igaühele .Nagunii on firmal ikka teada , mida ta on valmis maksma vastavate omadustega inimesele .Võib ju kirja panna nt. palk alates 800 .
05.09.2017 18:02
Pärast pikka nõudmiste nimekirja mida kõike peab oskama ja omama,
pakutakse Eestis kaasaegseid töötingimusi ja konkurentsivõimelist palka 😂😂😂😂Li htsalt hale rotikari...
    06.09.2017 01:57
    Kaasaegsed töötingimused : betoonlaut linnataguses tööstuspargis , kuhu ükski buss ei vii ja jala minnes tuleb ka mööda metsi ja põlde matkata .Palk on konkurentsivõimeline küll , aga ei öelda kellega võrreldes .
05.09.2017 19:28
Suuremal osal asutustest on ikka hiilgavad soovid . Tihtipeale pead mitu korda läbi lugema mida seal soovitakse ja mida pakutakse . Aga kõige narrim on see et soovitakse noori kogemustega ,vahel isegi aastad lisatud ja muidugi mitmeid keeli alates kassapidajast kõrgermatest kohtadest rääkimata ikka kolme või enam keele oskust .ja palk jeeli 1000€ Keeleoskus pole arvutiõpe ,et saad paari kuuga selgeks.Kui ikka kolm või enam keelt suus peaks kõlbama ministriks mitte kuskile x firmasse kus peremehed isegi aru ei saa mida nad teevad .
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    06.09.2017 08:05
    Intelligentne inimene võiks ikka vähemalt 5 kohalikku keelt osata mõtlemise tasemel ilma igasuguse kandideerimiseta (lausa ministriks veel,) Lõuna-Eestis küll võiks näiteks rootsi keele asemel läti-leedu keeli osata.
    06.09.2017 19:54
    Peale koondamist mõne kuu pärast kandideerisin samale ametikohale samas asutuses tagasi.Olin seal töötanud üle 30 aasta.Igati koolitatud firma enda poolt.Mulle vastati küll ilusti (olen selle alles hoidnud)nii.
    Siiras tänu Teile, et tundsite huvi meie xxxxxxxxx ametikoha vastu. Põhjaliku analüüsi tulemusena valisime välja konkursi edasisse käiku need kandidaadid, kes kõige täpsemini sobisid meie poolt otsitud profiilile ja vastasid valikukriteeriumitele.
    Paraku sel korral ei osutunud Teie kandidatuur järgmisse vooru valituks.
    Huvitav 30 aastat sobisin,ilmselt minu isikukoodist kaugemale ei jõutud aga vähemalt vastasid kuigi see tundus mõnitamisena.Vaatasin töökuulutuse üle mis hullud nõudmised siis olid ,ikka samad mis koguaeg ei midagi müstilist.
    09.09.2017 14:13
    See on levinud praktika .Mitmed firmad ei võta oma endisi koondatud töötajaid tagasi .Neil on kogemused ja oskused mille eest peab maksma , palju parem on võtta noor ja loll ning vähem maksta .
05.09.2017 20:23
Tsirkus Barcelona, mitte tööturg!
05.09.2017 20:26
Selliseid virisejaid, nagu artikli autor ja enamus kommenteerijaid siin ei võetagi tööle. Asjalik ja nutikas kes vingumise asemel oma energia pigem töö tegemiseks kulutab, leiab omale ka eestis probleemidetta normaalse ja tasuva töö.
    06.09.2017 16:02
    Probleem on siin rohkem selles, et kandideeriv inimene argumenteerib, kirjutab ja mõtleb selgemalt, kui enamus nn juhte. Mul isiklikult on alati tekkinud okserefleks, ja respekt kaob, kui nn juht kirjutab õigekirjavigadega. Kui on aru saada, et tegu pole kiirustamisega ja tegu pole diagnoosiga düsgraafikuga.
05.09.2017 20:38
Jaajaa, probleemidetta. Ma töödan kah ehitusel kraavi kaevajana. Saan palju palkka. Ega ma mingi mõtetu mees pole. Tervitan ka emat ja isat.
05.09.2017 21:21
asjalik ja nutikas mees ei pea sel tööl Eesti õigekeeltki oskama
05.09.2017 22:03
Eestis hetkel pakutavatest töökohtadest on 600-800 eur bruto ja eeldavad, et sa ei puhka, pole haige, sul pole peret ja suurim tänu on töö ise- töö eest palka nõudes oled tänamatu ahnepäits.
Teine teema on:
avaliku sektori töökoht= 90% juhtudest fintiivne konkurss, kus keegi sõbranna on ammu välja valitud, aga vormi täiteks peab ju show-d tegema. Eriti õnnetu kui tsirkuse kaasa tegija peab sõitma Eesti teise otsa, läbima 3 vestlusvooru ja tegema mitu proovitööd, et hiljem teada saada, et valituks osutus siiski kellegi tuttav.
erasktori töökoht= palk reeglina 600 eur bruto ja töö 6 päeva nädalas 9-21.
Ja nii me räägimegi pidevalt tööjõupuudusest, sest pärisorje napib. Suurim "viga" mis Eesti ajaloos tehti on pärisorjuse kaotamine 1816 aastal, kui pärisorjus kehtiks edasi, õitseksid meie allhanke manufaktuurid ja jaekaubandus nagu ei kunagi varem.
    05.09.2017 22:46
    Klaaslagi tuleb alati riigi ettevõtetesse kanditeerimisel vastu
    See riiklikus ja erasektoris saadav palk v.s.tehtud töö hulk on pöördvõrdelised.
    07.09.2017 16:24
    Meenub üks tore südamepõhjast ja nördimusega välja hüütud kunagise tööandja lause: "Seda ma poleks sinust küll arvanud, et sa raha pärast tööl käid!". Taust oli siis selline, et müüsin kõvasti toodet, mida tööandja viitsimise või aja puudusel valmis ei teinud ja minu palk pidi kujunema kliendi laekumiste pealt...
06.09.2017 01:35
Väga hes artikkel ! Kui tõesti täpset palka ei saa märkida (sõltub erinevatest asjadest ) siis minimaalne palk peaks kindlasti olema .Teiseks peaks kindlasti olema tööaeg ja täpne asukoht . Loomulikult pole mõtet kandideerida kui autot pole ja töökoht asub mingis Pudivere tööstuspargis ja algab kell 5:00 .No tööaeg ja asukoht pole ju ometi saladus ! Ja kolmandaks tuleb kindlasti märkida peamised tööülesanded .Persjuhid sahkerdavad sellega kogu aeg . Olen kandideerinud ajutistele tööpakkumistele pakkijaks , sorteerijaks , siltide kleepijaks jne. kutsutakse kohale , pannakse kohe tööle , ja kohapeal selgub ikka et mingi kastide tassimine ja euroaluste lohistamine .Küsid siis et miks ei pandud kohe kuulutusse et otsitakse transporttöölist , mina otsin istuvat tööd , ma poleks üldse sinna kandideerinud .Vastus on üllatav : "Aga siis ei kandideeri ju keegi , kui me kõik kirja paneme !"
06.09.2017 08:07
Miks pole kuutuses palganumbrit?
See on ju väga loogline - lollidelt tulebki nende (tööga teenitud )raha ära võtta!
Osta odavalt (tööjõudu), müü kallilt (elementaarvajadusi - vett, elektrit, katust, toitu).
Aga inimesed ise on ju nõus, sest neil pole ju kuskile mujale minna ka.
Seega, ei midagi isiklikku, ainult äri!
06.09.2017 15:23
mul oli tädi kuni 70 eluaastani koristaja. alati kui suurpood koristusfirmat vahetas, sai ta KAKS tööpakkumist - ühe vanalt firmalt teise kohta tööle minekuks ja teise uuelt firmalt, kes lepingu üle võttis. ja mitte keegi ,mitte kunagi ei pakkunud talle koristajakoha eest palka, mida pakuti "inimesele tänavalt" vaid kuni 30-40% rohkem ja võimalust valida töid.
Selles mõttes on palk nagu individuaalne - et palju sa väärt oled - siis nad natuke vähem maksavad? Ega tööandja ju ette ei tea, mis mees sa oled?
    06.09.2017 16:16
    Selge siis, et see tädi nõuka ajal töötas ja oli veidi rahulikum suhtumine. Tänapäeval on ju super kaval otsus maksta ennetavalt 30% vähem palka.... Äkki töötaja unustab või ei julge juurde küsida. Ja kui küsib ja kui anname, siis anname no 5% juurde. Ülejäänu eest saab juhtkond boonuseid. Palgaraha on tegelikult olemas, aga seda jaotatakse "omapäraselt".
    06.09.2017 20:06
    Kunagi töötasin koristajana firmas kus ise töötasin ,sai peale tööpäeva lõppu ilusti tehtud.Kuna koristusfirmad palgatakse hanke korras ja ilmselt valitakse see kes vähem pakub.Paraku toimub see palkade arvelt.Uue koristusfirma personalitöötaja oli hämmeldunud kui koristajad ei olnud sellise palgaga nõus nendega lepingut sõlmima.Nad olid kindlad,et vanad töötajad jäävad edasi,kus neil minna aga tutkit.Siis läks tööle paanikaosakond .Kuidas leida üleöö uued inimesed.Paras neile .
06.09.2017 20:12
Seda temaatikat lammutatakse juba aastaid. Lammutaks seda temaatikat ka siis veel, et töötaja töötab oma eluaega kulutades erinevais Eesti paigus erineva töötasu eest põhimõtteliselt samamoodi. Kui me räägime siin tööturust ja sellest, et ainult Tallinnas saab head palka maksta, siis peaksid kütus ja söök ning elekter olema väljapool Tallinnat ka vastavuses palganumbriga ... Senikaua kui seda pole tehtud ja ilmselgelt ei tehta ka ... pole siin midagi rääkida. Maakohtades on söök kallis, kütus sama ... palgad 2x madalamad. Ja siinkohal ei saa süüdistada ettevõtjaid vaid kahjuks riiki ja tema maksu ja juhtimispoliitikat sest kõik tahavad ju ellu jääda. Eestis toimiv loogika on selline. TAHAD TEENIDA - ELA TALLINNAS JA UNUSTA OMA KODUKOHT. TAHAD MÕLEMAT, SIIS SÕIDA EDASI-TAGASI KÜTUST MAHA JA JÕUAD PEAAEGU SAMALE TASEMELE.

Midagi on Eesti Majanduses ammu väga valesti ja see ei ole tööandjate süü vaid Eesti vabariigis kehtivate seaduste süü sõltumata sellest, kes hetkel pukis on.
    09.09.2017 14:33
    Pole siin Tallinnas samuti seda tööd võtta .Jah kohti on rohkem , aga ka kandidaate .Ilmselt mõnes maapoes on tõesti kaubad mõne sendi võrra kallimad.Aga maal on jälle sul tasuta vesi kaevus , ajad ahju mille iganes , hommikul võtad tallist värskeid mune ja palud lehmalt kohvi peale koort .Mis sul linnas on , 4 seina ja kaktus aknalaual , kõige muu eest pead maksma .Maksad küll lifti ja küll ventilatsiooni eest , kedagi ei huvita käid sa jala trepist või avad ise akna .Maal läheb katus katki , lööd augu kinni , linnas aga maksad iga kuu remondifonde , sinu raha eest tehakse parkimiskohti ja mänguväljakuid , kuigi sul pole ei autot ega lapsi .
07.09.2017 18:37
Ema töötas paar aastat tagasi toidupoes, grillmeistrina, miinimumpalk. Töötajad vahetusid tihti, sest töö füüsiliselt raske. Mingi aeg tuli tööle noor ema. Kui see naisterahvas oli mingi aeg ära töödanud, siis kuidagi läksid palgalipikud segamini, nii et emale sattus noore naisterahva palgalipik. Ja palga vahe oli üle 200 euro.. ajas kurjaks küll ja mitte ainult ema.
    09.09.2017 14:53
    Kuidas võtta , mitte kuskil pole öeldud , et erafirma (riiklikke poode meil ju pole ) peab kõigile töötajaile maksma täpselt sama palka .Äkki see pood nägi temas perspektiivi , oskust kasutada tänapäevaseid seadmeid ja meelitada rohkem kliente oma välimuse ja suhtlusoskusega ? Muidugi oleks saanud odavamalt palgata mingid hirmsad ja kurjad vanamutid nagu Grossi poodides .Võibolla siis su ema ei peetud nii väärtuslikuks , et tema palka tõsta .
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega

RAHVA HÄÄLE TOP

Viimased uudised

VAATA JA KLIKI
debug