Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 8
19.02.2018 19:51
Järgmine tibuemme...foori ei tunne või????aga oleks autoalla jäänud oleks autojuht niii ja naaaa...niuuuu
19.02.2018 19:52
selle eest said nii palju, et ületasid siis teed, kui politsei lähedal oli ehk siis ei teinud välja ja rikkusid ikka seadust :)
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    19.02.2018 21:24
    pm võiks siis olla nõnda, et enne kui jalakäija ei tõesta edukalt sooritatud liikluseksami läbimisega, et ta tunneb liiklusseadust ja oskab teedel-tänavatel liigelda, ei ole tal oma maja välisuksest kaugemale tänavale liiklusesse asja... millegipärast arvatakse et jalakäijal on okei punasega üle lonkida, samas kiunuvad needsamad jalakäijad kui mõni auto "roosaga" üle ristmiku sõidab. sama keiss ju - ühtegi jalakäijat parajasti ei paistnud, mis siin ikka niisama punase taga tühja passida... ei ole ju nõnda? jalakäija arvab, et on okei sõiduteel suvalises kohas tuterdada - autoga ju kõnniteedel sõitmist ei sallita. tahate, et teiega arvestataks, ja peetaks võrdseteks - siis teadke ka "õiguste" kõrval kohustusi. kanda helkurit, ületada teed selleks ette nähtud kohas ja rohelise tulega. neid kohustusi ei ole palju, aga just sellest väiksest pohuismist "ah ma lähen punasega üle" "ah ma ei viitsi ülekäigurajani kõndida" "ah tänaval laternad põlevad ja helkur on kole" saabki alguse see üleüldine käegalöömine eeskirjadele - kiiruseületamine, joobes sõitmine, ridade vahel nõelumine, üksteisega mitte arvestamine...
    19.02.2018 21:59
    Ühtin eelmisega. Enne jalga maha ei pane kui jalakäija luba tehtud. Küll ema kinni hoiab, kasvõi kaks aastat, kui mingi Läti Kupce sai hakkama et kandis kaks aastat siis saavad eesti naised ka!
    20.02.2018 00:33
    ju - ühtegi jalakäijat parajasti ei paistnud, mis siin ikka niisama punase taga tühja passida
    keegi:
    - Sinusugune passib hambad ristis punase tulega, kui ei ühtki teist liiklejat k-a jalakäija läheduses ei asu.
    - Ja sinusugune aga kihutab rohelise tulega vaatamata kõigele.
    - Sinusugusel on siis kõigele vaatamata eelisõigusega.
19.02.2018 19:53
Jalakäijad peavad ennast mingiks pühaks lehmaks, kellele liiklusseadus ei kehti või kellel on ainult õigused. Maksimum ilmselt kuna eriline vingulammas ruudus on. Paras!
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    20.02.2018 00:20
    Kas te Põhiseadusest olete midagi kuulnud? Põhiseadus lubab mul liikuda piiranguteta v.a. juhul, kui minu vabadust on vaja piirata teiste õiguste kaitseks. Kui aga teisi pole on minu põhiõiguse kitsendamine kuritegu. Nii et miilitsatest Liiklusseaduse fännid - tulge mõistusele ja ärge lollusi rohkem rääkige.
    20.02.2018 00:53
    No jalakäija foor on pigem vist jalakäijate abistamiseks. Arusaadav, et ma ei rääkind hetkel ristmikufoorist. Aga üldiselt on foorid tekkind ikka mootorsõiduki liilkuse reguleerimise jaoks eeldan? Või eksin? Ma loodan, et jalakäijad said vast ikka ilma reguleerimata hakkama. Autojuhina ma ei näe probleemi.
    21.02.2018 11:25
    Antud loo peategelane on Autojuht, mitte Jalakäija. Jalakäijal ei ole mitte kuidagi võimalik saada eelnevat trahvi väikese kiiruseületamise eest.

    Seega:

    Autojuhid peavad ennast mingiks pühaks lehmaks, kellele liiklusseadus ei kehti või kellel on ainult õigused. Maksimum ilmselt kuna eriline vingulammas ruudus on. Paras!
19.02.2018 19:54
Ongi ju võrdõiguslikkus.. Seadused on täitmiseks. Jalakäiatel ongi suht suva. Autoga ei sõida ju punasega ristmikule..kui teisi autosid ei paista. Toetan seda trahvi..et tehti maksimum
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    20.02.2018 00:53
    Totu Kuul: Ümartuledega foor reguleerib sõidukite, jalakäijafoori puudumisel aga ka jalakäijate liiklust.
    keegi: Mitmuses sõnastatud eeskirjapunkt käib mitme liikleja kohta. :>DDD Antud liikleja viibis sellel teelõigul üksinda. Politseinik ei mängi rolli, politseinik teenib oma palga vaatamata tema PONNISTUSTELE TRAHVI KIRJUTADA. :D
    20.02.2018 00:56
    Abc...: Homme kui foori taga pole inimesi, siis sõidan punasega läbi.
    keegi: Üldiselt on auto liikluses suurem ohuallikas ja ei pane sa sittagi.
    20.02.2018 09:24
    Kas koolilastel uneaega polegi? Nii lihtne, nii mustvalge?
    Foorituled ei kehti poliitikutele, diplomaatidele, ministritele, nende saatjatele, sõpradele, sugulastele, armukestele, autojuhtidele, operatiivauto juhtidele, kõrgematele politseitöötajatele jne
    ps Sul on õigus ka. Seadus kehtib kõigile ühte moodi !
19.02.2018 19:54
teades, et umbes kümne sekundi pärast läheb foor roheliseks. see ütleb kõik!
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    19.02.2018 23:39
    seaduse täitmine on lömmitamine?Muide,meil on seadused ja nendest lähtuvad käsud keelud suuresti ikka inimeste ja nende vara kaitseks valmis tehtu ja neid tuleb täita,lömitada kui tahad,sest kui neid ei oleks või kui nende mitte täitmisele ei järgneks karistust ,ma lihtsalt tuleks ja lööks su pea lõhki ja paneks põlema.
    20.02.2018 01:00
    to xxxxx
    keegi: Teiega saab ainult nõustuda, kuid politseinikud ei nõustu. Neil on tähtis inimese päeva teenistus (vaat kui rohkemgi) ära noolida. Samas onjalakäija oma süüteoga nõus ja samas poleks see jalakäija ületanud teed, kui lähedusse sõitnuks auto. Politseinik ületas oma õigusi ja ei arvestanud küllalt labaste, lihtsate asjuga. Ta sai oma repressiivset positsiooni näidata.
    20.02.2018 04:54
    no sina hoidud peade lõhki löömisest sest seadus ei luba, normaalsed inimesed saavad aru et pole mõtet lüüa, pole vahet mida seadus ütleb.

    saad aru kumb meist on kariloom, kumb kõlbab karja juhtima ?
19.02.2018 19:56
Miks ma autojuhina pean mõttetute fooride taga seisma kui autosi või inimesi ei tule? Liikleme õige kõik nagu Indias ja oleme mõnusad?!
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    19.02.2018 23:42
    Inimene liigub 5km/h, auto sõidab linnas 50km/h. Reageerimiseks ja peatumiseks jääv aeg on vähe teine või mis ?
    20.02.2018 03:33
    Foorid võiks reguleerida eesõigust. Teistes suundades autosid ega jalakäijaid pole, siis saaks ka punasega ristmiku ületama ning ei pea mõttetult foori taga passima.
    21.02.2018 21:17
    Aga on ju piisavalt ristmikke, kus parempöörde ees foori pole, on ainult anna teed märk ja kõik toimib. Kusjuures tegu on elava liiklusega ristmikega.
    Ja samas on teises kohas ehitatud hoopis väiksema liiklusega koha peale uhke euroristmik, kus igas suunas on foorid ees ja seal püüab politsei neid, kes parempööret punase tulega sooritavad, kuigi pöörajatele on suisa eraldi sõidurada olemas ja ühtki masinat ka ei tule parasjagu samale teele.
19.02.2018 19:56
Punane=keelav, roheline=lubav. Loll oled või? Kui jalakäia liiklusfoorist aru ei saa siis palun pöördu kuhugi. Läksid punasega üle tee, mida sa meedias ulud, loll inimene.
19.02.2018 19:57
See on nüüd tasuline haridus ja see
On hea, aga kallis koolitus !
Nii et - hea et autot ei tulnud ( 10 sek jooksul !!)
19.02.2018 19:58
Peaks veel suurem olema ja sama võiks ka jalgrattureid raputada need on ka nagu püha lehmad alati on autojuht süüdi
19.02.2018 19:58
Käisin apteegis, Rimis, selleks tuli minna üle kahe tänava ja tulla ka, suvalt läksin ja tulin
Jalakäigukohal enne silda peatusi autod mõlemal pool. Äkki seepärast, et kark oli käes?
See töötab niisama nagu mentide nui, ainult keerad, ots ka terav ja tina täis valatud, et libedaga haagiks
Äkki mendid teavad ja mind seepärast ei puudutatudki, kukkudes oleks võinud kargu ots ümber kaela libedaga keerduda takistajale. Tehke vanaisadele ja vanaemadele ka õnnevalamine karku, libedaga on palju parem, julgem ja toetavam käia, ohutum igas mõttes. Ka kurjamite vastu tõhus.
19.02.2018 19:59
Siis ju hästi tehtud, valitsusele ju raha vaja.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    19.02.2018 21:17
    Rumal on ka seadust inimesest ülimuslikuks pidada, seadused on ikkagi inimestele, mitte vastupidi. Kui ikka on punane ja kusagilt midagi ei tule ning teed ületades siis pole see koht kus trahvi teha, tsiviliseeritud riikides politsei nii ei tee, võiks ka meil selline suhtumine olla.
    19.02.2018 22:11
    valgusfoore on vaja?
    19.02.2018 23:09
    Vinge on vaadata lolli kes tühjal tänaval seisab punse tulega. Veel lollim on see kes sellise seaduse täitmist nõuab. Nendest kolm korda lollim on see kes selle jama välja mõtles ja nendest kes selle vastu võtsid pole vist mõtet rääkida!
19.02.2018 20:00
Samas ma olen autojuhina olnud südamest tänulik, kui jalakäija on jätnud vajutamata nupule, et roheline ette saada. Üks koht on Laagris, kus oleneb täitsa jalakäijast, kas paneb kolm autot lambist seisma, või ootab kaks sekundit ja läheb siis punasega üle, kuna ühtegi autot pärast neid kusagilt ei tule. Nii et, nii ja naa olukord jah.
    Näita vanemaid (9) Laadin kommentaare...
    20.02.2018 01:24
    Ma põhimõtte pärast ülekäigu nuppu ei vajuta, kui suur rida autosid tuleb. Mul kiire pole. Ootan kuni mõni üksik või üldse mitte kedagi ja siis vajutan. Ei riku seadust, ei riku kellegi tuju.
    20.02.2018 01:55
    Ei riku seadust, ei riku kellegi tuju.
    - Seadusesilm saab näha rikkumist teiste kodanike suhtes. Tema paiknes liikluses n-ö kontrollija ROLLIS ja ei liiklenud (politseiauto oli pargitud loodetavalt eeskirja järgi) .
    - Seadus regullib teiste kodanike suhtes käitumist, mitte pole asi iseeneses väärtus mida järgida.
    - Kodanik ületas sõiduteed sellises olukorras ja TEADLIKULT keelava fooritulega teiste liiklejate puudumisel...
    - Teiste liiklejate õigusi mitteriivates.
    20.02.2018 03:26
    Tead see haige ristmik (just jalakäijate suhtes haige) on ka minu kodu lähedal. Ja tõesti on väga nõme seista seal punase taga nähes, et kõik autod SEISAVAD juba eemal foori taga niikuinii ja sinu foor ei lähe ega lähe roheliseks. See ristmik läks jalakäijate jaoks täiega nä.kkunikkumiseks pärast Tartu mnt remonti.
    Pigem on oht, et mõni uimasem ei märka seal kohas trammi ja jääb trammi alla.
    Foor on liiklusvoo reguleerimiseks - kui seda voogu pole, pole mõtet ka fooril.
19.02.2018 20:00
Politsei ei mõista seaduste ja regulatsioonide olemust ning eesmärki, vaid toimib ainult vormi alusel. Punane tuli tähendab, et tuleb anda teed ja kogu asja mõte on reguleerida liiklus ohutuks ning sujuvaks. Kui aga liiklust ei olegi, siis punase tule alt üle tee minemine ei ole seaduse olemuse ja eesmärgiga vastuolus. Siin on aga kaks aga...alaealised pealtnägijatele ei tohi anda halba eeskuju. Teine aga on politsei mundriau ehk antud juhul eksis naistetahvas just selle vastu ja sai karistatud. Oleks pidanud natuke selgitama ja vabandama, küllap oleks trahvisumma väiksem tulnud siis.
19.02.2018 20:01
See on veel vähe. Liikluskultuur muutuks kui trahv oleks proportsionaalne sissetulekuga ~ ala 10% kuu sissetulekust vms.
19.02.2018 20:05
sobiks 4000 sissetuleku puhul,
500 ja vähem võiks 5% piirduda
19.02.2018 20:05
Mida sa nutad, 40 eurot on isegi vähe, võiks rohkem lajatada.
19.02.2018 20:06
Mis te arvate sellest, kui lasteaia rühm ootab foori ees rohelist tuld ja
siis täiskasvand inimene lihtsalt astub laste vahelt läbi ning
ületab tee keelava foori tule alt.
    19.02.2018 20:53
    Eeskuju on nakkav. Ainult kui järgmine kord rüblik üksinda punasega ületab, siis tema ei hooma liiklust nii hästi kui täiskasvanu...ja võib alla jääda.
    19.02.2018 21:18
    Laste nähes punasega üle tee - nulltolerants!!
    19.02.2018 23:29
    Lasteaiarühmast polnud ju juttu. Lastele ei tohiks muidugi halba eeskuju anda. Trahvida võiks aga ikka pigem liiklusohtliku olukorra tekitamist, mitte nõuda seaduste täht-tähelist täitmist, kui see on absurdne. Nii tekib tõesti küsimus, kas liiklusseadus on turvalisuse tõstmiseks või ainult raha tõstmiseks kodaniku taskust riigi omasse. Ehk see ei riivaks nii väga õiglustunnet, kui autoga tapjad ei pääseks mõnikord nii kergelt. Muide, Kommentaarides hakkas silma, et mõned autojuhid vastanduvad kole ägedalt ja kättemaksuhimuliselt jalakäijatele - kas nemad siis jala ei käigi? Päriselt, kohe kunagi mitte või? Kuigi paljude puhul see vist peaaegu nii ongi: auto sõidab ukse eest ukse ette ja kui peab kümme meetrit kaugemale parkima, on nina vingus.
19.02.2018 20:10
No kus kohast tulevad debiilikud, kes saavad teadliku rikkumise eest karistada ja siis vinguvad, et trahvi said?
19.02.2018 20:12
Nagu see rekkajuhtide nali. Sõitsin punasega ristmikule kuna suuri autosid ei tulnud
19.02.2018 20:14
Eks tuleb käia nii, et vahele ei jää. Lähen pea iga päev punasega üle ja vahele pole jäänud Ka umbes analoogsed olukorrad, et ühtki autot näha pole. No mida perkalat ma seal siis passin ???
1 2 ... 8
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega