Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 4
02.01.2018 19:47
Jah homopropaganda on vale sõnastus, õige oleks pederatsiooni propageerimine.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    04.01.2018 00:54
    homopropaganda on täpselt sama taibukas sõna, kui homofoobia.
    05.01.2018 14:15
    Loo autor ei saa aru sõnast `´homopropaganda``, aga kui kirjutatakse ``geikristlastest``, siis miskipärast küsimusi ei teki. Sattusin paar päeva tagasi raadiohääle ja ``geikristlase`` Meelis Süldi artiklit lugema, kus ta kirjutas, et EELK-l on viimane aeg alustada sooneutraalse laulatuse reeglite paika panemisega, sest ära tuleb teha see niikuinii ja kellele see ei meeldi, võib uue kiriku moodustada, Ma ei kuulu EELK-sse, aga õudne hakkas. EV pole omasooiharatel isegi veel ametlikku koosellumise õigust, aga juba plaanitakse religiooni mõnitamist. Annad sõrme, võtavad käe! Isegi ülimaid seadusi tuleb kohaldada teatud indiviidide magamistoa reegleid silmas pidades. Vaat see ongi ``homopropaganda``.
    08.01.2018 14:39
    Peab olema aktiivne homo. Kindlasti astuma EKRE liikmeks. Sõnades olema homofoob. Salaja pidevalt külastama homobaare. Vahelejäämise korral ajama mingit sulaselget häma.
    Sedasi talitavadki EKRE tuntud ja tundmatud liikmed ja kõik on väga hästi.
02.01.2018 19:47
Ma kujutan ette, milliste valude käes vääneldes autor sellise artikli kirjutas. Ju valud tuhmistasid arusaamist ja kainet mõistust.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    06.01.2018 18:32
    kuule krat, oled sa alkoholi vastu võitleja Lauri Beekmanni FB sõbralistis?
    Paar päeva tagasi sõimasid siin inimesi kes julgesid midagi öelda su "vana sõbra" kohta nagu sa ise ütlesid.
    11.01.2018 08:50
    Ekre ajab õiget eesti asja
    11.01.2018 14:54
    Kuidagi meenutab suhtumist väga ohtikusse Venemaasse, kes kohe kohe ründab aga keegi ei karda ja seepärast sõimataksegi aga siis kogu aeg räägitakse et 4 tunniga on Tallinnas. Millegipärast kõige suurem sõimaja elab ise USAs ... ja sealt kaugelt hea turvaline sõimata. Äkki katsuks läbi saada? Aga ei saa ju, ta ründas jälle. Kes? No Putin ründas jälle tuumarelvadega. Seepärast sanktsioonid. Need kaitsevad. Aga miks siis oht püsib? No kui sanktsioone poleks, siis oleks oht veelgi suurem. (Iroonia).. keegi võiks teha graafiku ja näidata kuidas sanktsioonidega oht väheneb ja siis millal see oht otsa saab. Või on tegemist lõppematu olukorraga, oht kasvab kogu aeg ja sanktsioone tuleb suurendada, aga siis jälle oht kasvab. Äkki siis oht kasvabki tänu sanktsionidele? Äkki keegi on ebakompetentne?
02.01.2018 19:58
Rahva hääle lugeja on selle nimetu paskvilli autor?
Ilmselgelt saastameedia pingutab klikkide nimel, et rah(v)a häält kuulda ja teenida.
Aga sulgurlihasele lisaks on tal lõtv ka suulihas?
    05.01.2018 09:06
    Stalini-ajad on tagasi. Ka siis tehti suurt poliitikat, tuginedes "lugejate" ja "rahvamasside" jne kirjadele ja nõudmistele. Riik lihtsalt tegi seda mida rahvas nõudis ja soovis - rahvas nõudis totaalset hirmuatmosfääri, kohtu ja uurimiseta mahalaskmist ja küüditamist jne. Mida vaene seltsimees Stalin küll pidi tegema? Eks ikka rahva nõudmistele järele andma, sest riik oli ju demokraatlik...

    Täpselt samuti teostatakse täna, aastal 2017 poliitikat Eesti Vabariigis. Rahvas nõuab homoseadust, nõuab kõrgemat viinahinda, nõuab kõrgemaid makse jne. Sotsid, vaesed, peavad selle kõik lihtsalt ellu viima, sest teenivad ju ometigi rahvast. Ja tublid ajakirjanikud vahendavad rahva arvamust avalikkusele.

    Huvitav, kas ajakirjanikele medaleid kah jagatakse ustava teenistuse eest...?
    08.01.2018 15:08
    selle Rahva hääle lugeja nimi olevat mingi Sorus või Soris. ja kinnimakstud propakirjanikud vinguvad nii palju ainult seepärast, et EKRE-l on õigus.

    mõelge ise, kui mingi "pooletoobine populismikamp" mingit "jama" ajaks, siis vaevalt ajakirjanikud viitsiks sellele reageerida.
02.01.2018 20:02
Homopropaganda on idanaabrilt laenatud termin (seal on see seadusega keelatud). Momendil vaadeldakse selle "eksporti" osana "aktiivmeetmetest".
    03.01.2018 15:34
    Aktiivmeetmetest rääkides tasuks meels pidada, et Lääne sallivus ja nn. kultuurmarksism on samuti suures osas KGB aktiivmeetmete tulemus.

    Lihtsalt N Liit varises enne selle tõelisele õitsengule puhkemist kokku ja see monstrum pääses kontrolli alt ning hakkas ähvardama isegi Venemaad ennast.

    Seega, kui sallivuslane sõimab paremäärmuslast siis sõimab KGB ajupesu ohver võimalikku FSB ajupesu ohvrit. Mõtlevale inimesele näib aga olevat kasulik toetada
    tasakaalu nende kahe äärmuse vahel ja Lääne ühiskond on hetkel siiski veel sallivuslaste poole kaldu.
02.01.2018 20:12
Varem ohtralt mainitud homoteerulli on keegi näinud?
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    03.01.2018 10:06
    Kunagi juhtusin üht pedeparaadi nägema. Algul, kaugelt vaadates, arvasin, et teerull tuleb - kole ja mögises imelikult. Ning püüdis kõiki-kõike oma (tahte) alla suruda. Siis sain aru, et olin teerullist liiga halvasti arvanud ja vabandasin mõttes tõeliste teerullide ees.
    04.01.2018 12:59
    Käputäis aktiviste(kellele keegi pole isegi mingit mandaati andnud) ei suuda mingit otse nähtavat "teerulli" moodustada. Küll aga suudavad nad postmodernistliku ideoloogia raamides ja koostöös teiste ideoloogiatöötajatega oma teemat söögi alla ja peale suruda ning suunata seadusandlust endale kasulikus suunas.
    12.01.2018 10:56
    Tegemist on nõndanimetatud "Uue normaalsuse " loomisega.
    Kui vaadata noorte (Z-põlvkonna) koolist saadud vaateid, siis Hiina ühelapse poliitika tundub nende jaoks liiga vähe radikaalne. Nullilapse poliitika oleks Euroopa panus maailma ülerahvastatuse lahendamiseks ja keskkonnakriisi parandamiseks.
    Kahjuks pole moodsad haridustöötajad lapsi informeerinud sellest, et valge rassi väljasuremine ei päästa maailma.
02.01.2018 20:14
"Homo" ei tule sõnas homoseksuaalsus mitte ladina vaid kreeka keelest ja tähendab samasugust (nagu sõnas homogeenne). Segadusse ajab see, et sõna teine pool "seksus" tuleb ladina keelest.
Homopropaganda on ilmselgelt see, kui kaks erinevat osapoolt nagu näiteks EKRE ja SAPTK ajavad sama propagandat.
02.01.2018 20:14
See, et inimesed ei ole EKRE meelest võrdsed, näitab selle erakonna taset ja minu meelest rohkem ei tasu rääkidagi. Laulu olid nad aga selle aastaga kuhjaga ära teeninud kuigi laulu sisse panek võib populaarsust tõstagi mõnes seltskonnas.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    04.01.2018 20:25
    see,et tänapäeva tehnoloogia ja teadussaavutuste ja faktide maailmas on keegi, kes arvab,et kõik inimesed ja kultuurid on võrdsed on näide sellest, et haridusasutused kes sinusugust marksistliku kõntsa toodavad tuleks Euroopa huvides puhastada nendest punastest õppejõududest.
    05.01.2018 10:40
    to Jurakas
    Mitu klassi oli sul vaja õppida, et mind kohe sõimama hakata? Mõni võib ehk õppida, aga külge ei jää midagi. Paraku on ikka nii, et nooremad ja haritumad saavad maailmast paremini aru kui keskealised hariduseta mehed.
    05.01.2018 16:21
    "...Seepärast püütakse neile ka samad õigused anda, sealhulgas ka õigus abielluda. Kas see võib nii lihtne olla?..."

    No aga samasoolistel ongi täpselt samasugused õigused! Nad võivad täiesti vabalt ja legaalselt abielluda. Seaduse järgi. Aga kuna seaduse järgi on abielu mehe ja naise vahel, siis abiellugu vastassoost partneriga ja asi lahendatud. Ja pole mingeid õigusi rikutud.
02.01.2018 20:15
Ekrele meeldib ju homo baari käia
02.01.2018 20:22
Mis on homopropoganda!?

Vastus on vägagi lihtne -antud juhul on see käputäie samasooliste seksuaalpervertide intensiivne rahastatud pealetung meedias ,kus nõutakse omale eriõigusi oma perversuste seadustamiseks riiklikul ja usulisel tasandil.
02.01.2018 20:30
Kui kaks üsna homolikult välja paistvat näitlejat, küsivad err-is lauldes,et "mis sa öösiti teed?" Ja küsimus esitatakse abielus olevale meesterahvale,kellel on lapsed-siis nendel endil on midagi vägagi paigast ära.
Kui nad nii meeeletult kibelevad seksima omasoolisega,siis võiks minna tuleval nädalal näiteks Ringvaaate saatesse ja seal esitada sama küsimus antud saate mees saatejuhile.Tema vastaks kindlasti nahka riietunud ja suleliste meeste, küsimustele meelepärasemalt,et mis perversetesse kohtadesse ta oma kehaosasid asetab vms....
Iga 5-es inimene, elab eestis suhtelises vaesuses.Sellele valupunktile tuleks juhtida tähelepanu.Aga kindlasti pole iga 5-es inimene omasooihar.Seega see ei vääriks pressimist ei riiigkogus,ega vanaaasta õhtustes saadetes.Ehk,kes siis ikkagi homopropagandat teeb?
    02.01.2018 20:36
    Kui selise laulu objektiks oleks olnud naine, oleks olnud tegemist räige seksuaalse ahistamisega - temale suunatud seksuaalfantaasiate avaliku kirjeldamisega. Aga eks homoseksuaalidele ole ikka rohkem lubatud.
02.01.2018 22:30
Ei ole nad mingid homo vaenlased. Alles hiljuti saadi ju üks EKRE poiss kusagilt homo baarist kätte. Lihtsalt oma turunduse ja müügi on nad sellele üles ehitanud, nagu Savisaar venelastele ja pensionäridele. Samamoodi nagu Savisaarel oli tegelikult ükskõik oma sihtrühmast nii on ka EKREl homodest ükskõik. Lihtsalt tööriist soojale kohale saamiseks.
02.01.2018 22:46
Leian, et kôige vààram yldse on keelata, kellelgi kedagi armastamas. Kui siin maailmas eksisteerib seltskond inimesi, kes tunnevad yksteisest siirast rôômu ja vastastikkust tingimusteta armastus, ARMASTUST - mis on ainuke elumôte ja rôôm (olgu nad siis, mustad, homod,eestlased, pimedad, jalutud vt...) kôigil meil on ôigus armastada ja see ei saa olla vààr, kui leidub teine, kes teda sellisena vastu armastab! Homosid ei saa tuua paralleeliks lasteporno jm seksuallhälbega inimestele. Seal on alati yks kannataja/nôrgem pool! I rest my case!
    02.01.2018 23:00
    Kedagi ei keelata armastamast. Arnastus ei ole üheselt seotud seksiga. Isa armastab poega ja sõber sõpra, see ei tähenda, et nad sooviksid seksida. Levinud on üheöö suhted, kus ei ole armastusega mingi pistmist jne. Seks on loomulik nauding, kui ta toimub kahe vastssoolise isiku vahel. Osadel inimestel esineb seksuaalses sättumuses häireid ja nad valivad seksuaalse naudingu objektiks näiteks kas mingi elutu objekti, karilooma, omasoolise, surnu, rauga või lapseealise, kellega isegi teoreetiliselt ei ole võimalik järglaste saamine.
    04.01.2018 08:02
    Absoluutselt nõus, 10 punkti kümnest! Kahjuks ei adu vist paljud homofoobid vahet homoseksuaalsuse ja pedofiilia vahel. Seega on hirm ja sallimatus kinni põhjendamatutes hirmudes ning üldises sallimatuses.

    heteroseksuaalne naine
    08.01.2018 14:02
    tehku kus tahavad ja kellega tahavad, aga jätku enda ja oma tegevuse reklaamimine koolides ning lasteaedades, et see ongi ainuõige. Kui laps on vastavas eas, kus saab asjadest juba ise aru, küll ta siis ise otsustab, mis tema arust on normaalne ja õige.
02.01.2018 22:50
Homopropaganda on elanikkonnale suunatud teadvalt eksitav mõjutustegevus, mille tulemusena püütakse kujutada loomuvastast seksuaalset sättumust, kui normaalsust.
    11.01.2018 12:50
    Täpne ja sisukas sõnastus!
    Lisaks, et Kanal2 näitab tülgastavat reklaami, kus suudlevad omavahel mees ja naine, mees ja mees, naine ja naine. Iga kord kui seda näidatakse, tahan pea ära pöörata, sest see on tülgastav. Tahaks Linnar Priimäe kombel öelda, et selle reklaami tellija tahaks ma vangi panna, sest reklaam käsib mul tolerantselt suhtuma hakata asjadesse, mida ma aktsepteerida ei saa.
03.01.2018 06:50
Patude ja pahedega tuleb ikka võidelda,neid aga normaalsuseks pidada ja promoda küll ei tohiks.Seda aga päevast päeva igasuguste artiklitega nagu geikristlased jne,delfi millegipärast üritab.Järelikult on delfi väga kuskile poole kaldu.
03.01.2018 08:05
Kui võtta arvesse, mitu artiklit ja millise intensiisvsusega meedias pdsid normaliseerib igapäevaselt, siis selle kohta kahtlust pole- see ongi propa. Teisalt pedendusega võitlev Varro nagu ka normaalsuse piiridesse ei mahu. Umbes nagu et hetero võtab enda südameasjaks pdedega võidelda?! Ei usu.
    03.01.2018 10:40
    ei usu? Kui peded sõdivad oma elustiili pealesurumise ja selle normaalsena näitamise eest, siis mis on kummalist selles kui heteromees sellele vastu on? Mulle ka ei meeldi, kui lasteaia lastele seletatakse, et on igati norm kui lapsel on 2 isa.
    05.01.2018 16:33
    Küsimus ei ole "pedenduses" või sellega võitlemises. Küsimus on selles, et Eesti riigi kui vormiliselt iseseisva ja sõltumatu rahvusvahelise subjekti õigusruumi tahetakse väljaspoolt tuua mingeid õigusnorme, mis ei ole selle riigi kodanikele vastuvõetav ja ei ole kooskõlas antud hetkel antud ajaloolises kogemusega ühiskonna tavadele. Ühiskond peaks ennast reguleerima vastavalt muutuvatele oludele, seadusandluse kaudu, mis kaitseb ja väljendab selles ühiskonnas kehtivaid jätkusuutlikkust tagavaid väärtushinnanguid ja norme. Nüüd aga soovivad mingid jõud kooseluseaduse läbisurumise kaudu sekkuda meie ühiskonnakorraldusse. Põhimõtteliselt ei ole see "pedenduse" seadus loomulikult määrav ega oluline, oluline on see, et mingid jõud üritavad ühiskonnale peale suruda väljaspoolt tulenevaid õigusprintsiipe. Muidugi on lihtne naeruvääristada Varro Vooglaidu et tegeleb "pedenduse" vastu võitlemisega, aga kui näiteks järgmisena tahetakse läbi suruda seadus näiteks eraomandi kaotamise kohta või midagi veel? Aga alustada tuleb loomulikult mingist tühisest ja ebaolulisest asjast nagu samasooliste kooselu, et tekitada pretsedent ja normaliseerida olukord, et võibki ühiskonnale väljaspoolt ette öelda, milised seadused antud riigis kehtivad...
    08.01.2018 14:03
    just, kui laps küsib siis selgitagu, aga hakata raamatuga seda promoma siis see on pähemäärimine.
03.01.2018 08:15
see kratt on küll pooletoobine, parandamu, lootusetu , arstiabi on lootusetult hilinanud
03.01.2018 08:26
Jah, täpsem termin oleks muidugi pedepropaganda.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    03.01.2018 12:34
    Kas Ensv kord lubas sellist pedede sigadust ja õiguste nõudmist =?
    1, Peded istusid kõik kinni ...kes aga lapsi ahistasid :::
    Nüüd raiped nõuavad kooselu õigust ja veel hullem lapsendamist !
    2. EKRE--le ainult jõudu ---et peded riigist välja saata
    Sinna asugu elama ---kus neile kõik on seadustega lubatud,,,
    3, VÄIKSES --EESTIS TEILE PEDEDELE KOHTA POLE :::
    04.01.2018 14:11
    ...kas ekre tahab peded välja saata...vaevalt...arvan, et ekre tahab lõpetada pedepropaganda...ei muud...perekond on loodud laste saamiseks ja nende kasvatamiseks...aga mitte tagumikus surkimiseks...koos elada ei keela keegi..ja sunnitööle ei saadeta ka kedagi..üks ekrega hirmutamine käib
    08.01.2018 15:27
    EKRE kohta. kedagi ei taheta riigist valja saata, ega ahistada.
    iga normaalse m6istusega inimene saab aru, et halbe propgareemine normaalsuse pahe on VALE! homoseksuaalsus on halve, nagu on halve ka prillid ja kiilaspaisus. millegiparast pole ma nainud ega kuulnud siin kiilakaid ega prillikandjaid vulgaarses riietuses tanavatel marssimas.
03.01.2018 09:02
Homopropaganda seab inimese esmaseks tunnuseks seksuaalsuse ja hindab kõike selle järgi. Homoseksuaalsust esitatakse sealjuures kui normaalsemat ja "kaasaegsemat" võrreldes heteroseksuaalsusega.
Oma erialases tegevuses tasemel olevad homod seda reeglina ei tee, homopropaganda ja oma seksuaalse sättumuse reklaamimine on nende osa, kellel see sättumus on ainus "väärtus".
Tundes ja teades, et nende sättumuse on viljatu ega ole seega võrreldav normaalsega, üritavad nad omaenda tunnet kompenseerida, istudes kõigile pähe ja pasundades, et nad on normaalsed, nad on rõhutud ja nii edasi.
Tegelikult on neil üks siht: pääseda värske liha ehk laste juurde.
Nagu Kaur Hanson ja Toomas Meola.
03.01.2018 11:18
usutegelased on need kõige suuremad per vod
https://en.wikipedia.org/wiki/Homosexual...
03.01.2018 12:20
Mul on hirm, et kui mõni neist EKRE meestest peaks sattuma meie majanduse etteotsa, mis siis küll saab, sest seni pole nad selles asjas eriti arukust ülesse näidanud.
    03.01.2018 14:50
    Ole palun rahulik, EKRE ei saa mitte kunagi meie majanduse etteotsa.
    1. Mart on ise välja öelnud, et on poliitik, mitte majandusmees.
    2. Erakonnas on ainult üks "tõde"
    3. Raalseid tegevusi ei taheta/suudeta teha.
    4. Jutt ja teod on juba lahus...
    Kes on kogenud Helme-te suhtumist, sellel puuduvad antud seltskonna osas illusioonid. Tänastele EKRE liikmetele soovin kiiret silmade avanemist ja reaalsuse tajumist!
    05.01.2018 16:35
    No ja huvitav-huvitav, millist majandusmeest sa meie riigi eesotsas olnud poliitikutest tead ka ?
    Majandusmees Taavia Rõivas?
    Majandusmees Jüri Ratas?
    Majandusmees Andrus Ansip?
1 2 ... 4
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega

RAHVA HÄÄLE TOP

Viimased uudised

VAATA JA KLIKI
debug