Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

Elisa klient pahandab firmaga ootamatu hinnatõusu pärast

 (46)

Elisa pressikas. Gianni - 18
Foto: Rene Suurkaev

"Sain Elisast kirja, kus öeldakse, et alates 1. märtsist muutub minu mobiilse interneti paketi MiNT Mild kuumakse euro võrra suuremaks. Mul tekib küsimus, kuidas saab Elisa ühepoolselt lepingut muuta?" kirjutab lugeja.

"Minul on Elisaga sõlmitud kindlad lepingud, mis on kahepoolselt allkirjastatud. Ja nüüd arvab Elisa, et teeb minuga, mida tahab, muudab lepingutingimusi, kuidas tahab ja küsib raha, kuidas tahab? Mida sellest arvata? Kui asjad Elisas käivadki nii, siis soovin Elisaga lepingud lõpetada," põrutab ärritunud klient.

"Elisa kahekordistab alates 1. märtsist MiNT Mild lisateenuse allalaadimiskiirusi, sest uued teenused eeldavad senisest oluliselt suuremaid kiirusi ning Elisa poolt on see samm ajaga kaasaskäik. Tõsi, andmeside kiiruse tõusuga kaasnes samuti 1 euro suurune lisakulu - hind tõusis seniselt 5-lt eurolt 6-le eurole, kuid Elisa on ka sel juhul ikkagi mobiilsideturu soodsaim sellise andmesidekiiruse pakkuja piiramatu mahu eest.

Elisa lähtub oma tegevuses elektroonilise side seadusest, mis annab sideettevõtjale vastava õiguse, teavitades sellest klienti kuu aega ette. Lõppkasutajal on õigus muudatusega mittenõustumise korral Elisaga sõlmitud liitumisleping ilma leppetrahvi maksmata üles öelda.

Samas oleme püüdnud leida kõigile klientidele just neile sobiva lahenduse ning soovitame kõigil, kellele muudatused ei sobi, pöörduda otse meie poole. Enamikul juhtudel oleme leidnud sobiva lahenduse nii neile, kes soovivad suuremaid kiiruseid kui ka neile, kes seda ei vaja," selgitab Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare