Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

Delfi lugejad: paljud ohutussaared on nagu surmalõksud, foorid peaksid eelistama jalakäijaid!

 (32)

Tallinna kesklinnas põhjustas joobes BMWjuht eile hommikul õnnetuse, milles sai kokku vigastada 14 inimest.
Tallinna kesklinnas põhjustas joobes BMWjuht eile hommikul õnnetuse, milles sai kokku vigastada 14 inimest.Foto: Karli Saul

Eile juhtus Tallinnas Tartu maanteel liiklusõnnetus, milles sai viga 14 inimest, neist viis rohelise tulega teed ületanud jalakäijad. See õnnetus tekitas Delfi kommentaariumis arutelu fooride töö üle Tallinnas.

"Stockmanni juures on jalakäijate jaoks täiesti idiootlik ristmik," märkis lugeja Jüri. "Mitte kunagi ei õnnestu isegi kiire sammuga ühe korraga üle tee pääseda. Alati jääd punase tulega toppama mingil totral ohutussaarekesel, kus elu tundub olevat väga ohtlik, sest väikesed ja suured masinad mürisevad eest ja tagant ja külje pealt läbi ja pööret sooritades ja mingid furgoonid praaegu riivavad kitsal real pöörates jalakäijaid. Ja mingid masinad püüavad viimasel hetkel üle jõuda, kihutades nina alt läbi 70-ga.

Vaistlikult olen sellel ristmikul alati punase tulega põgenenud eluohtlikult ohutussaarekeselt.

/.../ Mina esindan hoopis jalakäijate ja jalgratturite huve. Foorid on reguleeritud autodele soodsalt ja isegi kiire jalaga ei jõua rohelise tulega üle tee. Paljud ohutussaarekesed on nagu surmalõksud möirgavate ja kihutavate autode vahel, sammugi eksida ei saa ja ainult oota, millal mõni autojuht eksib või mõni jalakäija sind kergelt tõukab."

Teine lugeja: "Mina alati teadlikult väldin nendele saartele jäämist. Lipsan kas või punase tulega üle! Ja see Stocki suur ristmik on ohtlik. Olen seal autosi nainud katuse peal ja pooled tanavapostid maha sõidetuna."

Seotud lood:

"Miskipärast Helsingis vähemalt kesklinna kandis ei ole kuskil ristmikke, milliseid pead jalakäijana etapiviisi ületama. Eriti vihma ajal, kui pead sellel totral "saarekesel" nii eest kui tagant porise veega pihta saama," tõi kolmas lugeja välja probleemi.

"Ohutussaar on ainult seal põhjendatud, kus valgusfoori pole. Siis jälakäijal on valik, kas julgeb keset teed oodata või mitte. Aga falgusfooriga pole inimestel valikut, kuna nad on sunnitud keset teed ootama. Laia tänava ületamine ei ole ohtlik tegevus, kui valgusfoor on olemas - teed ületatakse ühe korraga ning mingit probleemi pole," sõnas lugeja Vasja.

Eile põrkas 22-aastase Gregori juhitud mööda Tartu maanteed linnast väljuval suunal liikunud sõiduauto BMW 320i kokku Kreutzwaldi tänavalt (Lastekodu tänava poolt) vasakpööret sooritanud sõiduautoga Mercedez-Benz, mida juhtis 42-aastane Eve.

Loe veel

Kokkupõrke tagajärjel paiskus Mercedez-Benz otsa Tartu maantee sõidusuunavööndeid eraldaval ohutussaarel viibinud viiele jalakäijale, kellest kaks olid lapsed. Delfi lugeja kirjutas uudise kommentaariumis, et jalakäijatel oli juba roheline tuli ja osa jalakäijaid oli juba ka sõiduteed ületama asunud.

Õnnetuskohal viibinud Delfi fotograafi sõnul pidi BMW kiirus olema suur, sest BMWlt löögi saanud Mercedes oli lennanud paarkümmend meetrit. Ka politsei esialgse hinnangu kohaselt pidi BMW kiirus olema üsna suur.



Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare