Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

Ärritunud lugeja: eksitavate hinnasiltidega toidupoed sülitavad kliendile näkku!

 (94)
MUSTIKA PRISMA TOIDUPOOD , TOIDUKAUBAD
Foto on illustratiivneFOTO: Marko Mumm

Tahaksin rääkida probleemist, mis on kindlasti tuttav paljudele lugejatele: hindade erinevused sildil ja kassas, eriti toidupoodides. Eks selle asja üle ole kurdetud varemgi, aga viimasel ajal on asi läinud päris hulluks. Võimalik muidugi, et mul lihtsalt pole vedanud, aga viimastel kuudel lõpeb peaaegu 50 protsenti minu poeskäikudest nii, et müüja võtab mult midagi ära ja annab raha tagasi.

Täpsemalt käib see siis nii, et mina olen midagi ostnud – reeglina on tegu kaubaga, millel on kollane ehk allahindlust tähistav silt – aga tšekki uurides avastan, et asja eest võeti rohkem raha – et see polnudki allahinnatud või siis maksis üldse mingi täiesti suvalise hinna, loomulikult kõrgema hinna.

Siis müüja heal juhul vabandab, aga tavaliselt hakkab minuga vaidlema või laiutab käsi. Siis ma pean viima ta käe kõrval kassast minema, müügisaali teise otsa, kus asub eksitav silt. Samal ajal ülejäänud kassajärjekord põrnitseb mind vihaselt, kuna minu jauramise tõttu ei saa nemad ju oma asjade eest maksta.

Siis tavaliselt kutsutakse veel mingi teine müüja ja need hakkavad vene keeles omavahel vaidlema, et mis värk selle sildiga on. Lõpuks lähen müüjaga tagasi kassasse, kus inimesed on minu peale veel vihasemad, ja siis müüja võtab mult selle kauba ära ja annab makstud raha tagasi!

Mis kuradi põhjusel, pärast kogu seda trianglit, ei või pood mulle müüa kaupa selle hinnaga, mis on hinnasildil kirjas?! Miks niisugust võimalust ei looda? Sellest, et ostutehingut üldse ei toimu, ei võida ju mitte keegi! Veel enam: ma olen ju poes valinud asju komplektis – et mida annab millega kombineerida. Ja nüüd võetakse üks asi ära, kuna ma pole nõus ostma seda ootamatult kalli hinnaga? Võib-olla nüüd on mingi teine asi mu korvis täiesti mõttetu! Võib-olla mul on korvis kolm asja, mille ma ostsin ainult sellepärast, et see üks asi, mis mult ära võeti, pidi olema allahinnatud ja ma tahtsin neid koos kasutada?

Seotud lood:

Kuidas on niisugune praktika mõeldav? Mis võiks olla veel räigem kliendile näkku sülitamine kui see, et kõigepealt üritatakse sind tüssata, aga siis kui jäädakse vahele, siis öeldakse, et okei, sorry, kuna sa alt ei läinud, siis jääb diil katki!

Olen ka ise töötanud klienditeenindajana, küll mitte kaupluses, aga siiski. Alati kui ükskõik missugune probleem tekkis kasvõi osaliselt meie firma pärast, siis võis klient heal päeval saada kauba suisa tasuta, rääkimata vabandusest. Aga mis toimub meie poodides? Mind isegi ei huvita, kas seda tehakse meelega, sest kui ei tehta, siis ikkagi on see pahatahtlik hooletus. Lisaks täielik võimetus probleemi normaalselt lahendada.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare