
Grossi poodi külastades märkasin kampaaniat, kus olid Garnieri juuksevärvid soodushinnaga 1.98. Kassas pärast maksmist jäin tšekki vaatama ja minu suureks üllatuseks olin saanud täishinnaga toote. Suundusin klienditeenindaja juurde, et teada saada, kas maksmisel on tekkinud viga.
Kahjuks see klienditeenindaja ei osanud vastata ja kutsus vanemklienditeenindaja, kes juba kaugelt karjus, et üks toode ongi kallim kui teised. Halvas tujus vanemklienditeenindaja esimesed sõnad mulle olid, et kas sa silti ei näe, siin on hind kirjas!
Osutasin siis uuesti kampaania sildile ja ütlesin, et mina kui klient ei loe küll selle pealt välja, et antud toode ei peaks olema soodushinnaga. Tundsin, et asi ei ole rahas, vaid tahtsin juhtida tähelepanu sellele, et silt on eksitav. Mainisin klienditeenindajale, et eksitav silt tuleks maha võtta või ära muuta.
Selle peale ei öeldud midagi, isegi mitte vabandust. Ei pakutud ka toote ümbervahetamist ega midagi. Hiljem poodi külastades ilutses see silt muutmata kujul endiselt edasi.